Gå til innhold

Dopa.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, frosken skrev:

Det er jo alltid anbefalt å ikke drikke akkurat når man gjør endringer i medisineringen, og siden du nettopp har økt latuda er det en fordel om du ikke drikker noe akkurat nå.

Du har nok rett i at mange drikker en del alkohol selv om de går på medisiner. Sannsynligvis er det en del som forverrer sine psykiske vansker med det også. Jeg synes av og til det er litt rart at mennesker som er skeptiske til hva medisinene gjør med hjernen deres, ikke har noe i mot av å forvirre hjernen ekstra med alkohol - og det tenker jeg nok litt i forhold til deg også. Samtidig har du i de årene jeg har kjent deg drukket relativt lite, men du har vel erfart før at mye cider om sommeren har gjort deg verre. Derfor tenker jeg at det vil være en stor fordel om du kun drikker lite de gangene du har lyst til å drikke alkohol :-)

Jeg synes imidlertid ikke det er noe rart at du - i likhet med flertallet i befolkningen for øvrig - har lyst til å nye litt alkohol i sosiale sammenhenger:-)

Ok, skal ikke drikke akkurat nå :-) Men venter ikke i flere måneder, jeg blir aldri stabil uansett. Det har livet lært meg. Kun på store doser AP er jeg stabil, og det vil jeg jo ikke ha noe av. Da snakker jeg ikke, føler ikke og tenker ikke. Det vil jeg kalle sykt! 

Ja det er jo om sommeren jeg drikker cider, ikke ellers. 

Takk for at du forstår :-) 

stjernestøv
Skrevet

Jeg ble dårlig og sliten i dag og, så det er nok ikke alkoholen. Hadde besøk av sykepleieren, så kom bror min og nevøen min en tur. Er helt skutt!Vondt i hele meg, alt strammer seg. Tror ikke latuda økningen har hatt effekt. 

Skrevet
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg ble dårlig og sliten i dag og, så det er nok ikke alkoholen. Hadde besøk av sykepleieren, så kom bror min og nevøen min en tur. Er helt skutt!Vondt i hele meg, alt strammer seg. Tror ikke latuda økningen har hatt effekt. 

Det står i felleskatalogen at det kan ta ganske lang tid før du får full virkning. Håper du kan få noen bedre dager etter hvert:-)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Det står i felleskatalogen at det kan ta ganske lang tid før du får full virkning. Håper du kan få noen bedre dager etter hvert:-)

Å står det det. Jo takk for det :-) Vil ikke bli sliten hele sommeren...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...