Gå til innhold

Jeg slutter her pga doktor online admin, veldig dårlig gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere idag skrev jeg et innlegg her som ble sletta av admin. Admin mente at jeg skrev for mye om mine tanker på forumet og at andre ble redde av mine innlegg. Dette er grov trakkasering av admin doktoronline. Det er MANGE som skriver her om tankene sine skrive både greie og grove ting, der har admin aldri sakt noe.

Det jeg mistenker er at admin har fått vite at jeg er Muslim og angriper meg på denne måten. Ikke slett dette innlegget admin, vær såpass tøff og la det stå. jeg slutter her umiddelbart pga denne frekke oppførsel, med meg vil jeg at dere andre også slutter. Jeg skal lage side og spre info om doktoronline sannheten, jeg er forbanna på dere

Skrevet

bare for å gi noen eksempler skriver Stjernestøv feks veldig mye om sine tanker, der har admin aldri sakt noe, jeg mener jeg er utsatt for rasisme av doktoronline.

AnonymBruker
Skrevet

For kort tid siden skrev du det motsatte 

Anonymkode: 948bf...c31

Skrevet

kjempe knust idag, jeg var veldig glad i siden og følte dette som trøst, men jeg skal annmelde doktor online til politiet

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

For kort tid siden skrev du det motsatte 

Anonymkode: 948bf...c31

hva mener du? jeg roset doktoronline. Men admin behandler meg som et jævla dyr. Admin mener jeg må slutte å skrive om meg selv her, og at folk tar seg nær av det jeg skriver, stjernestøv skriver nesten dagbok her inne, hvorfor har aldri admin advart henne? dette er RASISME, bare fordi jeg skrev en tråd der jeg avslørte meg som muslim, for noen barnslige folk det er i doktoronline, voks opp

Skrevet

Du skriver en del innlegg som kan skape alvorlig frykt hos andre her. F.eks at du skal reise til Syria og krige, at du skal skade deg selv, at andre leser tankene dine, osv.

Jeg tror det er slike grunner til at dine innlegg blir slettet, og ikke at du er muslim. Tror det er flere som er muslimer her.

Skrevet
22 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Du skriver en del innlegg som kan skape alvorlig frykt hos andre her. F.eks at du skal reise til Syria og krige, at du skal skade deg selv, at andre leser tankene dine, osv.

Jeg tror det er slike grunner til at dine innlegg blir slettet, og ikke at du er muslim. Tror det er flere som er muslimer her.

jeg er ikke den eneste her som har skrevet at feks jeg skal ta livet mitt eller at tankene overvåkes, hvorfor angripet admin meg? om jeg ikke får beklagelse, slutter jeg her, og jeg vil ikke avslutte dette sånn, jeg kontakter politiet, jeg skal lage hjemmesider som forklarer hva doktoronline står får osv, jeg var glad i siden, dette er dårlig gjort av ledelsen og plage meg på denne måten

Skrevet

Hvis man ser mine tråder har jeg spurt etter ting av NHD, jeg har ikke skrevet om mine tanker så mye som admin påstår. Jeg spør feks om medisin dose, er det også straffbart? Jeg mener admin har gått over streken og bør beklage til meg. Jeg er en person som ikke har det bra, men jeg aksepterer ikke at noen skal terrorisere meg på en slik måte. Jeg har ikke skrevet mye i tråden i forhold til andre her, dette er personangrep pga min rase, derfor kaller jeg admin for en stor rasist !

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Anonymesen skrev:

Hvis man ser mine tråder har jeg spurt etter ting av NHD, jeg har ikke skrevet om mine tanker så mye som admin påstår. Jeg spør feks om medisin dose, er det også straffbart? Jeg mener admin har gått over streken og bør beklage til meg. Jeg er en person som ikke har det bra, men jeg aksepterer ikke at noen skal terrorisere meg på en slik måte. Jeg har ikke skrevet mye i tråden i forhold til andre her, dette er personangrep pga min rase, derfor kaller jeg admin for en stor rasist !

Tror du bør roe ned nå, Anonymesen! Ingen normale folk er rasister, vel! Og jeg regner med at ledelsen i doktoronline er normale folk, så... Nei, jeg tror ikke det er verken fordi du er muslim eller av en annen rase at et par av innleggene dine er blitt slettet. Vi brukere stiller alle likt her inne, og du er ikke den eneste som har fått innlegg slettet. Årsaken til sletting går på innhold. Og når innholdet i nnleggene strider mot regelverket, er de i sin fulle rett til å slette. Eksempler på ting som er imot regelverket er trusler om selvskading, selvmord, drap. Det må vi alle respektere.

Anonymkode: d743f...c52

Skrevet
1 time siden, Anonymesen skrev:

Tidligere idag skrev jeg et innlegg her som ble sletta av admin. Admin mente at jeg skrev for mye om mine tanker på forumet og at andre ble redde av mine innlegg. Dette er grov trakkasering av admin doktoronline. Det er MANGE som skriver her om tankene sine skrive både greie og grove ting, der har admin aldri sakt noe.

Det jeg mistenker er at admin har fått vite at jeg er Muslim og angriper meg på denne måten. Ikke slett dette innlegget admin, vær såpass tøff og la det stå. jeg slutter her umiddelbart pga denne frekke oppførsel, med meg vil jeg at dere andre også slutter. Jeg skal lage side og spre info om doktoronline sannheten, jeg er forbanna på dere

Jeg synes du skal logge av og skjerme deg selv når du har det slik som nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk basert på hva som blir slettet her er heller at adminsa er pro-islam og pro-multikultur enn motsatt, mye islamkritikk blir slettet, bare de mildeste angrepene på denne grusomme religionen får bli stående

Anonymkode: cb72c...183

Skrevet

Tror du burde ta deg en pause fra dette forumet. Så ville jeg anbefale administrator å sperre ipen din en uke eller to for å beskytte deg.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du bør roe ned nå, Anonymesen! Ingen normale folk er rasister, vel! Og jeg regner med at ledelsen i doktoronline er normale folk, så... Nei, jeg tror ikke det er verken fordi du er muslim eller av en annen rase at et par av innleggene dine er blitt slettet. Vi brukere stiller alle likt her inne, og du er ikke den eneste som har fått innlegg slettet. Årsaken til sletting går på innhold. Og når innholdet i nnleggene strider mot regelverket, er de i sin fulle rett til å slette. Eksempler på ting som er imot regelverket er trusler om selvskading, selvmord, drap. Det må vi alle respektere.

Anonymkode: d743f...c52

jeg skrev ikke noe som gikk i mot regelverket, ingenting om å skade seg selv eller andre , eller drap. Tråden ble sletta uten grund, det er skam

Skrevet

Det eneste jeg har gjort er å stille NHD spørsmål. Det var det jeg gjorde idag også, jeg forstår ikke hvorfor det ble sletta, det er feigt. NHD hva syns du om at admin behandler meg så grovt?

stjernestøv
Skrevet
3 timer siden, Anonymesen skrev:

hva mener du? jeg roset doktoronline. Men admin behandler meg som et jævla dyr. Admin mener jeg må slutte å skrive om meg selv her, og at folk tar seg nær av det jeg skriver, stjernestøv skriver nesten dagbok her inne, hvorfor har aldri admin advart henne? dette er RASISME, bare fordi jeg skrev en tråd der jeg avslørte meg som muslim, for noen barnslige folk det er i doktoronline, voks opp

Skriver jeg dagbok her? Har ikke jeg fått med meg!!! Ditt innhold er litt annerledes enn mitt. Du er tydelig psykotisk.

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
4 timer siden, Anonymesen skrev:

Hei,

Jeg gjentar det vi skrev til deg tidligere i dag:

Innleggene dine er såpass ukritiske og selvutleverende, at vi ikke synes det er riktig at de blir stående. Dette er av hensyn til deg. I tillegg skriver du av og til ting som er egnet til å uroe andre brukere, og i så fall sletter vi det av hensyn til dem.

Generelt sett så minner vi alle som har det svært vanskelig om at det er det lokale helsevesen som er det rette stedet å henvende seg, det er svært lite en nettside kan bidra med ut over generelle råd og informasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Ja delvis enig med trådstarter i at det er forskjell på folk, Enkelte brukere får skrive innlegg på innlegg om utenomjordiske fenomen og annet vås i mnd vis uten at noen ansvarlige her reagerer. DET kan også skremme brukere her inne. Nå har jeg ikke helt fått med meg alt hva du trådstarter her inne har skrevet bare så det er sagt..

Anonymkode: a3ec2...490

Skrevet (endret)
18 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Hei,

Jeg gjentar det vi skrev til deg tidligere i dag:

Innleggene dine er såpass ukritiske og selvutleverende, at vi ikke synes det er riktig at de blir stående. Dette er av hensyn til deg. I tillegg skriver du av og til ting som er egnet til å uroe andre brukere, og i så fall sletter vi det av hensyn til dem.

Generelt sett så minner vi alle som har det svært vanskelig om at det er det lokale helsevesen som er det rette stedet å henvende seg, det er svært lite en nettside kan bidra med ut over generelle råd og informasjon.

Kan du gi eksempler på innlegg jeg har skrevet som skremmer andre? du har ikke noe å komme med. Du behandler meg svært stygt. Jeg har ikke skrevet noe skremmende, isåfall må du legge ned doktoronline pga alle skriver forskjellige ting her. Du er feig. Du gjør meg sint. Jeg har kun spurt NHD om spørsmål om medisiner og andre ting, du liker meg bare ikke fordi jeg er Muslim, din rasist, 

jeg liker ikke å være frekk mot folk, men jeg føler meg veldig dårlig behandlet. jeg blir sint av sånt

Endret av Anonymesen
AnonymBruker
Skrevet

Må være fint å være utlending, da kan man trekke rasist-kortet i hytt hver gang man føler seg urettferdig behandlet.

Anonymkode: b3371...78a

Skrevet (endret)

Du blir ikke behandlet anderledes enn andre her inne. Du har ganske voldsomme utsagn så det er ikke så rart at noe blir slettet.

Endret av Trine

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...