Gå til innhold

Jeg slutter her pga doktor online admin, veldig dårlig gjort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke helt det med å "trekke kortet"... er det en allegori?

Anonymkode: 3b2ab...8bf

Skrevet (endret)

Det er litt mystisk hvordan det ofte blir rasisme, på svært tynt grunnlag, når en person med minoritetsbakgrunn føler seg forulempet. 

Siden rasisme er så tabu i samfunnet kan nærmest enhver diskusjon kveles under påstanden om at den er rasistisk. Det er vel det som menes med å trekke kortet om rasisme. 

Jeg ser overhode ingenting rasistisk i det admin har gjort. 

Endret av issomethingwrong
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Anonymesen said:

jeg er ikke den eneste her som har skrevet at feks jeg skal ta livet mitt eller at tankene overvåkes, hvorfor angripet admin meg? om jeg ikke får beklagelse, slutter jeg her, og jeg vil ikke avslutte dette sånn, jeg kontakter politiet, jeg skal lage hjemmesider som forklarer hva doktoronline står får osv, jeg var glad i siden, dette er dårlig gjort av ledelsen og plage meg på denne måten

Hvor fikk du denne ideen?

Skrevet
4 timer siden, Anonymesen skrev:

Hvis man ser mine tråder har jeg spurt etter ting av NHD, jeg har ikke skrevet om mine tanker så mye som admin påstår. Jeg spør feks om medisin dose, er det også straffbart? Jeg mener admin har gått over streken og bør beklage til meg. Jeg er en person som ikke har det bra, men jeg aksepterer ikke at noen skal terrorisere meg på en slik måte. Jeg har ikke skrevet mye i tråden i forhold til andre her, dette er personangrep pga min rase, derfor kaller jeg admin for en stor rasist !

Nøyaktig hvilken rase er muslim? 

Hvis jeg som etnisk norsk konverterer til islam, endrer jeg da rase?

Ikke at jeg under noen omstendigheter kommer til å bli en følger av dette totalitære styringsredskapet som forakter toleranse, frihet og likeverd. Det skal sies. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutes ago, Janus30 said:

Nøyaktig hvilken rase er muslim? 

Hvis jeg som etnisk norsk konverterer til islam, endrer jeg da rase?

"Det moderne rasismebegrepet, ofte kalt nyrasisme, inkluderer andre egenskaper ved mennesker enn rase, som kulturell tilhørighet. Da kan rasisme forstås som at noen mennesker med en annen kultur er av mindre verdi enn andre."

https://snl.no/rasisme

Skrevet (endret)
12 timer siden, Trine skrev:

Du blir ikke behandlet anderledes enn andre her inne. Du har ganske voldsomme utsagn så det er ikke så rart at noe blir slettet.

Selvsakt blir jeg behandlet anderledes. Hvorfor blir ikke andre innlegg slettet her inne? som ikke handler om drap, selvskading eller selvmord? Jeg bryr meg ikke om hva du sier

Endret av Anonymesen
AnonymBruker
Skrevet

Når du ser at flere reagerer på måten du skriver på, så er det lurt å ta et steg tilbake og se litt på egen oppførsel. Legg fra deg martyrrollen, ikke tenk på hvordan andre blir behandlet. Gå i deg selv og se hva du kan gjøre annerledes for at du skal føle at du passer bedre inn. 

Anonymkode: e28bb...4cb

Skrevet
3 timer siden, Anonymesen skrev:

Selvsakt blir jeg behandlet anderledes. Hvorfor blir ikke andre innlegg slettet her inne? 

Jeg får innlegg slettet hele tiden. Tror snart ikke jeg gidder å skrive her mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...