AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 Skrevet 11. juli 2016 Hatt besøk av noen jeg har vært redd og fått fryktelig angst av tidligere . Nå kjentes det som angsten ( paranoid beredskap ) var vekk , jeg klarte " å holde på "stemmen min , dele litt om meg selv ,svare på tiltale , møte blikk, lytte og være noe i nærheten av munter og humoristisk som jeg kan være ved trygghet . Jeg er så overrasket , isolert meg mye siste år og trodd jeg var låst og katastrofetanker har galoppert. Kjenner meg nå litt elektrisk i etterkant da det gir meg mye glede og mening å være sammen med andre . Men så begynner jeg å tenke ... Er de bare ekstra hyggelige fordi jeg har vært psyk ? Eller bedre alternativ ; er jeg i ferd med å kvikne til på det mentale plan. Klarer jeg å legge skam og tankejag litt på hyllen ? Håper det ikke bare er et blaff , da jeg kjenner jeg kanskje nå kan våge meg mer ut i livet utenfor husets fire vegger. Men et stort men, svært utslitt og tankefull nå og verk i kroppen ,hadde blitt for mye om det ble over tid . Er kanskje likevel nokså skjør ... Kanskje en treningsak. Optimistisk hilsen: ) Anonymkode: ff65c...1d5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.