Gå til innhold

Fordi ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt besøk av noen jeg har vært redd og fått  fryktelig angst av tidligere . Nå kjentes det som angsten ( paranoid beredskap ) var vekk , jeg klarte " å holde på "stemmen min , dele litt om meg selv ,svare på tiltale , møte blikk, lytte og være noe i nærheten av munter og humoristisk som jeg kan være ved trygghet . Jeg er så overrasket , isolert meg mye siste år og trodd jeg var låst og katastrofetanker har galoppert. Kjenner meg nå litt elektrisk i etterkant da det gir meg mye glede og mening å være sammen med andre . Men så begynner jeg å tenke ... Er de bare ekstra hyggelige fordi jeg har vært psyk ? Eller bedre alternativ ; er jeg i ferd med å kvikne til på det mentale plan. Klarer jeg å legge skam og tankejag litt på hyllen ? Håper det ikke bare er et blaff , da jeg kjenner jeg kanskje nå kan våge meg mer ut i livet utenfor husets fire vegger. Men et stort men, svært utslitt og tankefull  nå og verk i kroppen ,hadde blitt for mye om det ble over tid .  Er kanskje likevel nokså skjør ... Kanskje en treningsak. 

Optimistisk hilsen: )

Anonymkode: ff65c...1d5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...