Gå til innhold

NHD - Jeg blir svært dårlig behandlet av brukere og admin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gjort noe galt, jeg stilte deg et spørsmål i går og den ble sletta fordi jeg skremte andre, det som sto var blant annet hva jeg hadde gjort i går og at jeg er overvåket. Kan du vær så snill å snakke med disse her? Dersom jeg ikke får beklagelse fra admin går jeg til politiet

AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis Politiet ikke gir deg rettighetene dine? Blir det Spesialenheten da?

Anonymkode: c1ecb...0a3

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg beklager at andre har gått inn i lange diskusjoner med deg. Det fører ingensteds hen. Du har din psykose, og dine vrangforestillinger kan ingen endre med argumentasjon. Jeg håper derfor at de andre brukerne slutter å svare deg.

Jeg ber deg slutte å bruke dette forum. Det er DrOnline som eier dette forumet og som lager reglene for hvordan forumet skal brukes. Det må du bare finne deg i.

Jeg ønsker deg god bedring.

Skrevet (endret)
29 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg beklager at andre har gått inn i lange diskusjoner med deg. Det fører ingensteds hen. Du har din psykose, og dine vrangforestillinger kan ingen endre med argumentasjon. Jeg håper derfor at de andre brukerne slutter å svare deg.

Jeg ber deg slutte å bruke dette forum. Det er DrOnline som eier dette forumet og som lager reglene for hvordan forumet skal brukes. Det må du bare finne deg i.

Jeg ønsker deg god bedring.

nhd jeg hører på deg, men en ting er sikkert, JEG HAR IKKE PSYKOSE, fordi den er jeg ute av. Jeg er venn med behandlern min også fordi han er snill , men vi er uenige om diagnose, så jeg respekterer deg, jeg hører på deg NHD jeg skal gjøre som du sa. Så skal jeg slutte å poste innlegg. bør jeg ikke bruke forumet i det heletatt?

Endret av Anonymesen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...