Anonymesen Skrevet 13. juli 2016 Skrevet 13. juli 2016 bruker 7,5 mg. får sove, men ikke så bra, kan jeg øke til to tabletter? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juli 2016 Skrevet 13. juli 2016 Ja, hvis du har en psykoselidelse evt mani - ellers nei. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Skrevet 13. juli 2016 4 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Ja, hvis du har en psykoselidelse evt mani - ellers nei. Behandler sier jeg har psykose. Men jeg mener jeg ikke har det. Da kan jeg ikke gå opp i dose.. hvorfor ikke? Må man ha psykose for å gå opp? Er ikke dette sovemedisin 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juli 2016 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, Anonymesen skrev: Behandler sier jeg har psykose. Men jeg mener jeg ikke har det. Da kan jeg ikke gå opp i dose.. hvorfor ikke? Må man ha psykose for å gå opp? Er ikke dette sovemedisin Det er en avveining av fordeler vs ulemper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.