Gå til innhold

NHD - Må seponere Seroquel, trenger råd om hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med akatisi/RLS som bivirkning av Seroquel. Dette er økende, dette utgjorde ikke noe problem frem til for et par uker siden. Jeg tenkte jeg skulle bruke Imovane for å sove om nettene mens jeg er bortreist ifm ferie.

Jeg ser nå at det ikke går. Uroen i kroppen er økende for hver kveld, og i går måtte jeg ta 11,25 mg Imovane for å få sove. 

Hvordan kan jeg på raskest men samtidig forsvarlig måte trappe ned Seroquel? Bruker 400 mg vanlige tabletter mot alvorlig depresjon. Dette vil være en nødløsning frem til neste kontakt med psykiater om drøyt to uker. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan jo starte med å gå ned til 300 eller 200 mg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...