AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Jeg tror jeg er i ferd med å gå ned i depresjonen igjen. Jeg går på 10 mg Brintellix. Bør jeg øke til 20 mg? Hvor rask vil jeg merke virkningen? Jeg strever. Stemmen i hodet befaler meg om å ikke sove. Jeg slumret i natt. Jeg får ikke lov til å ta epilepsimedisinene mine. Jeg er skitredd. Dårlig med søvn og ingen epilepsimedisin høres ikke bra ut i mitt tilfelle. Jeg er redd. Hva gjør jeg? Jeg skal på ferie om en uke. Vil ha det bra til da. Jeg har ikke tid til dette. Anonymkode: 433bf...265 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg er i ferd med å gå ned i depresjonen igjen. Jeg går på 10 mg Brintellix. Bør jeg øke til 20 mg? Hvor rask vil jeg merke virkningen? Jeg strever. Stemmen i hodet befaler meg om å ikke sove. Jeg slumret i natt. Jeg får ikke lov til å ta epilepsimedisinene mine. Jeg er skitredd. Dårlig med søvn og ingen epilepsimedisin høres ikke bra ut i mitt tilfelle. Jeg er redd. Hva gjør jeg? Jeg skal på ferie om en uke. Vil ha det bra til da. Jeg har ikke tid til dette. Anonymkode: 433bf...265 Du skal i alle fall ta epilepsimedisinene dine. Det skjer ingenting godt om du lar være å ta dem. Du kan også trygt legge deg og sove i kveld. Stemmen du hører er ikke reell og det vet du jo innerst inne. Håper du får svar fra NHD raskt slik at du får hjelp, du kan også ringe behandler i morgen. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.