AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Jeg er nede for telling.. Er SÅ sliten og tung til sinns.. Har bipolar 2 lidelse og ptsd. Bruker 14 mg Cisordinol, Lamictal og tar nesten 3 x 7,5 mg Imovane hver kveld... Har ingen behandler og fastlegen er på lang ferie.. Skjønner at jeg tar for mye Imovane, men det er min måte å holde "hodet over vann".. Har barn og alt, dette er tungt.. Hva bør jeg gjøre? Har veldig tankekjør og er veldig passiv.. Anonymkode: 2441e...b49 0 Siter
Janus30 Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nede for telling.. Er SÅ sliten og tung til sinns.. Har bipolar 2 lidelse og ptsd. Bruker 14 mg Cisordinol, Lamictal og tar nesten 3 x 7,5 mg Imovane hver kveld... Har ingen behandler og fastlegen er på lang ferie.. Skjønner at jeg tar for mye Imovane, men det er min måte å holde "hodet over vann".. Har barn og alt, dette er tungt.. Hva bør jeg gjøre? Har veldig tankekjør og er veldig passiv.. Anonymkode: 2441e...b49 Har du forklart situasjonen for din nærmeste familie og gitt uttrykk for hvilken hjelp du trenger akkurat nå? Det kan være vel så mye hjelp i en familie som tar i et tak sammen med deg, som i en profesjonell behandler på et DPS. Kanskje mer også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 4 timer siden, Janus30 skrev: Har du forklart situasjonen for din nærmeste familie og gitt uttrykk for hvilken hjelp du trenger akkurat nå? Det kan være vel så mye hjelp i en familie som tar i et tak sammen med deg, som i en profesjonell behandler på et DPS. Kanskje mer også. Har ingen familie bortsett fra mannen min. Kan ikke involvere barna mine... Anonymkode: 2441e...b49 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.