Gå til innhold

NHD/ Er nede for telling og alene..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nede for telling.. Er SÅ sliten og tung til sinns.. Har bipolar 2 lidelse og ptsd. Bruker 14 mg Cisordinol, Lamictal og tar nesten 3 x 7,5 mg Imovane hver kveld... Har ingen behandler og fastlegen er på lang ferie..

Skjønner at jeg tar for mye Imovane, men det er min måte å holde "hodet over vann".. Har barn og alt, dette er tungt..

Hva bør jeg gjøre? Har veldig tankekjør og er veldig passiv..

Anonymkode: 2441e...b49

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nede for telling.. Er SÅ sliten og tung til sinns.. Har bipolar 2 lidelse og ptsd. Bruker 14 mg Cisordinol, Lamictal og tar nesten 3 x 7,5 mg Imovane hver kveld... Har ingen behandler og fastlegen er på lang ferie..

Skjønner at jeg tar for mye Imovane, men det er min måte å holde "hodet over vann".. Har barn og alt, dette er tungt..

Hva bør jeg gjøre? Har veldig tankekjør og er veldig passiv..

Har du forklart situasjonen for din nærmeste familie og gitt uttrykk for hvilken hjelp du trenger akkurat nå?

Det kan være vel så mye hjelp i en familie som tar i et tak sammen med deg, som i en profesjonell behandler på et DPS. Kanskje mer også. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Janus30 skrev:

Har du forklart situasjonen for din nærmeste familie og gitt uttrykk for hvilken hjelp du trenger akkurat nå?

Det kan være vel så mye hjelp i en familie som tar i et tak sammen med deg, som i en profesjonell behandler på et DPS. Kanskje mer også. 

Har ingen familie bortsett fra mannen min. Kan ikke involvere barna mine...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...