Madelenemie Skrevet 16. juli 2016 Forfatter Skrevet 16. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hva du mener, jeg må ha tydelig tale eller så spekulerer jeg bare. Anonymkode: 5e823...f78 :-) Ja det skjønner jeg. Man kan av og til snakke med ulike språk, i min grilltråd, snakket jeg matspråk, Prøv spørre meg detaljert igjen, jeg er ikke selv så god på å forstå annet enn tydelig tale, Jeg kan prøve svare om du spør mer, men jeg ,må legge meg for må reise med fly om ca 4 timer:-( 0 Siter
Madelenemie Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Skrevet 21. juli 2016 Hei! Jeg har ikke funnet noe bedre, så da satser jeg nok på denne grillen, jeg har ikke uendelig med tid å legge ned i dette prosjektet, men jeg ønsker funksjonaliteten, og de grillmetodene dette åpner for, fra høy temperatur til langtidsteking, røyking m.m. Primært var jeg interessert i noe jeg kunne bygge selv, men som i tillegg ikke må gi feil resultat, varmeregulering, ER , derfor viktig, men lite erfaringer med presisjonsmatlaging annet enn på fredigkjøpt utstyr, så da får jeg vel selv bare gå for denne grillen. Jeg kan da feks velge langtidsteking, og selv på vinteren komme hjem til ferdig middag, eller våkne til ferdig stekt brød på morgenen, så dette er mer enn hurtigmatgrilling, dette er mer lidenskap og for de som er sånn, presisjonaktige og nøyaktige av seg. Det åpner for eksprimentering og matglede på en ny måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.