Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Madelenemie
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva du mener, jeg må ha tydelig tale eller så spekulerer jeg bare.

Anonymkode: 5e823...f78

:-)

Ja det skjønner jeg.

Man kan av og til snakke med ulike språk, i min grilltråd, snakket jeg matspråk,

Prøv spørre meg detaljert igjen, jeg er ikke selv så god på å forstå annet enn tydelig tale,

Jeg kan prøve svare om du spør mer, men jeg ,må legge meg for må reise med fly om ca 4 timer:-( 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412557-grill/page/2/#findComment-3710125
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelenemie

Hei!

Jeg har ikke funnet noe bedre, så da satser jeg nok på denne grillen, jeg har ikke uendelig med tid å legge ned i dette prosjektet, men jeg ønsker funksjonaliteten, og de grillmetodene dette åpner for, fra høy temperatur til langtidsteking, røyking m.m.

Primært var jeg interessert i noe jeg kunne bygge selv, men som i tillegg ikke må gi feil resultat, varmeregulering, ER , derfor viktig, men lite erfaringer med presisjonsmatlaging annet enn på fredigkjøpt utstyr, så da får jeg vel selv bare gå for denne grillen.

Jeg kan da feks velge langtidsteking, og selv på vinteren komme hjem til ferdig middag, eller våkne til ferdig stekt brød på  morgenen, så dette er mer enn hurtigmatgrilling, dette er mer lidenskap og for de som er sånn, presisjonaktige og nøyaktige av seg. Det åpner for eksprimentering og matglede på en ny måte. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412557-grill/page/2/#findComment-3710693
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...