Gå til innhold

Kan dere ringe legevakta for meg har det ekstremt vanskelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil ikke ringe legevakten, familien vil ikke hjelpe meg, kan noen ringe legevakten for meg, jeg er virkelig lei livet, er sucidal, har rispet med kniv, og kommer til å gjøre det fremover, jeg vil DØ

Skrevet

har ikke vært hos dps på 4 uker

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
10 minutter siden, Anonymesen skrev:

jeg vil ikke ringe legevakten, familien vil ikke hjelpe meg, kan noen ringe legevakten for meg, jeg er virkelig lei livet, er sucidal, har rispet med kniv, og kommer til å gjøre det fremover, jeg vil DØ

Hei, 

Dette er ikke noe du kan få hjelp til her på doktoronline. Hvis du trenger hjelp akkurat nå, må du selv kontakte helsevesenet. 

Skrevet
2 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Hei, 

Dette er ikke noe du kan få hjelp til her på doktoronline. Hvis du trenger hjelp akkurat nå, må du selv kontakte helsevesenet. 

jeg sa masse stygge ord til min far og mor, de gråter

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
10 minutter siden, Anonymesen skrev:

jeg sa masse stygge ord til min far og mor, de gråter

Da høres det ut som om du bør si til dem at du angrer på det du sa.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Admin Doktoronline skrev:

jeg har det veldig vanskelig jeg fortsetter å banne og si stygge ord, jeg får depersonalisering og uvirkelighetsfølelse hver dag, jeg har traumer, jeg har ocd, jeg er overvåket av politiet og kvinner, jeg har depresjon. jeg er tjukk, veier 106 kg før var jeg tynn og aktiv og sosial gutt, som spilte på fotball lag og var kaptein på laget, hadde venner, og hadde et liv, etter at jeg ble fengslet på 18 årsdagen min har jeg blit total gal,med tanke på traumer osv. Det er urett at jeg ble satt på forvaringsavdeling på ila, og i isolasjon. nå blir jeg ikke satt i fengsel fordi de mener jeg er syk, men det er ikke sant, jeg kan gå i fengsel, men det er noe jeg ikke vil, jeg vil bli kalt frisk, men masse problemer sånn at jeg ikke kan sitte i fengsel

Skrevet

jeg har så tjukk ansikt, pga medisiner. Jeg veier mye fordi jeg gikk blant annet på zyprexa. Jeg vil ikke trene, eller det går ikke å trene pga dissosiativ lidelse. Jeg skal få besøk fra familie i utlandet, de er tynne og har på fine klær mens jeg er stygg og har ingen venner, jeg har svært få positive ting i livet. Og jeg kommer til å bli brent i helvette etter døden og få masse slanger på meg som straff, kommer til å få kuttet leppa mine, jeg blir veldig redd av å tenke på hva som vil skje med meg

Skrevet
15 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

jeg skulle egentlig ikke skrive i forumet fordi vi hadde snakket om det at jeg ikke skulle skrive her på noen dager, men jeg har det for tungt, hadde ingen andre alternativer, håper det er ok, håper du ikke er sur på meg!

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
19 minutter siden, Anonymesen skrev:

jeg skulle egentlig ikke skrive i forumet fordi vi hadde snakket om det at jeg ikke skulle skrive her på noen dager, men jeg har det for tungt, hadde ingen andre alternativer, håper det er ok, håper du ikke er sur på meg!

Hei,

Vi er ikke sure på deg, men mener det ikke er bra for deg å skrive her i forumet når du har det så vanskelig. Synes du skal logge av nå og ikke skrive flere innlegg i denne tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...