Gå til innhold

Min psyke er ikke politisk korrekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke (!) lyst til å reise på sommer ferie til utlandet . Jeg vil helst være hjemme , kanskje ikke så rart. Blir sliten av en tur på butikken . Men jeg må, intet valg, har familie, kan ikke sette egne behov foran andres . Har terror angst også . Når jeg skal noe utenom det vanlige ønsker jeg av og til jeg kunne bli fysisk syk , brekke en fot , få hjernerystelse , blindtarmen - ett eller annet som gjorde det politisk korrekt å holde meg hjemme . 

Anonymkode: 1819a...b87

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg må, intet valg, har familie, kan ikke sette egne behov foran andres

I såfall kan dere vel ikke dra til utlandet, da setter jo andre sine behov forran dine. Er det greit da? Enten så kan jo ingen sette egne behov forran andres ellerså må vel alle kunne det. De som absolutt vil til utlandet på ferie setter sine behov forran dine.

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke (!) lyst til å reise på sommer ferie til utlandet . Jeg vil helst være hjemme , kanskje ikke så rart. Blir sliten av en tur på butikken . Men jeg må, intet valg, har familie, kan ikke sette egne behov foran andres . Har terror angst også . Når jeg skal noe utenom det vanlige ønsker jeg av og til jeg kunne bli fysisk syk , brekke en fot , få hjernerystelse , blindtarmen - ett eller annet som gjorde det politisk korrekt å holde meg hjemme . 

Anonymkode: 1819a...b87

Hvis dette er en tur som allerede er planlagt, så synes jeg det vil være hjerterått å avlyse den av hensyn til barna - så jeg er nok enig med deg i at du ikke bør sette egne behov foran dine barns behov akkurat nå.

Håper du får en ok ferie tross alt!

AnonymBruker
Skrevet
On 7/15/2016 at 9:02 PM, frosken said:

Hvis dette er en tur som allerede er planlagt, så synes jeg det vil være hjerterått å avlyse den av hensyn til barna - så jeg er nok enig med deg i at du ikke bør sette egne behov foran dine barns behov akkurat nå.

Håper du får en ok ferie tross alt!

Bra du fikk påpekt for TS at det var viktig å ta hensyn til barna. :)

Anonymkode: 6fd50...c05

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...