AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 Skrevet 15. juli 2016 Jeg har ikke (!) lyst til å reise på sommer ferie til utlandet . Jeg vil helst være hjemme , kanskje ikke så rart. Blir sliten av en tur på butikken . Men jeg må, intet valg, har familie, kan ikke sette egne behov foran andres . Har terror angst også . Når jeg skal noe utenom det vanlige ønsker jeg av og til jeg kunne bli fysisk syk , brekke en fot , få hjernerystelse , blindtarmen - ett eller annet som gjorde det politisk korrekt å holde meg hjemme . Anonymkode: 1819a...b87 0 Siter
Trine Skrevet 15. juli 2016 Skrevet 15. juli 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg må, intet valg, har familie, kan ikke sette egne behov foran andres I såfall kan dere vel ikke dra til utlandet, da setter jo andre sine behov forran dine. Er det greit da? Enten så kan jo ingen sette egne behov forran andres ellerså må vel alle kunne det. De som absolutt vil til utlandet på ferie setter sine behov forran dine. 0 Siter
frosken Skrevet 15. juli 2016 Skrevet 15. juli 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke (!) lyst til å reise på sommer ferie til utlandet . Jeg vil helst være hjemme , kanskje ikke så rart. Blir sliten av en tur på butikken . Men jeg må, intet valg, har familie, kan ikke sette egne behov foran andres . Har terror angst også . Når jeg skal noe utenom det vanlige ønsker jeg av og til jeg kunne bli fysisk syk , brekke en fot , få hjernerystelse , blindtarmen - ett eller annet som gjorde det politisk korrekt å holde meg hjemme . Anonymkode: 1819a...b87 Hvis dette er en tur som allerede er planlagt, så synes jeg det vil være hjerterått å avlyse den av hensyn til barna - så jeg er nok enig med deg i at du ikke bør sette egne behov foran dine barns behov akkurat nå. Håper du får en ok ferie tross alt! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 Skrevet 17. juli 2016 On 7/15/2016 at 9:02 PM, frosken said: Hvis dette er en tur som allerede er planlagt, så synes jeg det vil være hjerterått å avlyse den av hensyn til barna - så jeg er nok enig med deg i at du ikke bør sette egne behov foran dine barns behov akkurat nå. Håper du får en ok ferie tross alt! Bra du fikk påpekt for TS at det var viktig å ta hensyn til barna. Anonymkode: 6fd50...c05 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.