Fionys Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Har i et par uker sovet veldig lite ca. 3-5 timer hver natt. Sluttet med Escitalopram for 3 uker og har hatt en voldsom opptur etter det. Lite søvn, høy energinivå og har ikke vært trøtt til tross for lite søvn. De siste 5 nettene har jeg sovet ca. 24 timer totalt. Begynte med Apodorm på onsdag 2,5 mg for å få sove mer. Økte i til 5 mg i går pga. av lite virkning av 2,5 mg etter anbefaling fra psykiater. De to siste ettermiddagene/kveldene har jeg følt meg utrolig svimmel og noen ganger føles det som om jeg skal gå i bakken. Dette har vært før jeg har tatt Apodorm på kvelden. Har fått beskjed fra dps om å roe kraftig ned fordi de tror at jeg er i ferd med å bli hypoman. Har diagnosene depresjon og kptsd. Hva tror du denne svimmelheten kan skyldes? Medisin? Lite søvn? 0 Siter
Fionys Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Skrevet 18. juli 2016 Har fått snakket med psykiater og det har blitt bestemt at jeg skal slutte med Apodorm 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 Skrevet 18. juli 2016 Ok. Apodorm er uansett en medisin som ikke er å trakte etter.. Anonymkode: 358f6...cb9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.