AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Er det et av disse som egner seg bedre for søvn enn det andre? Jeg er redd for vektøkning, men har ikke fått det foreløpig av noen av dem. Hvilken gir eventuelt mest vektøkning? Truxal brukes i dosen 15-25 mg, Seroquel 25-50 mg. Seroquel er ganske nytt for meg, men jeg tror ikke de slår meg ut like mye på formiddagen som Truxal gjør. Kan det stemme? På Truxal føler jeg meg mer som en zombie den første haldelen av dagen (selv om jeg tar dem to timer før leggetid). Bare lurte på hvem av dem du anbefaler, både for søvn, angst og for å ikke få vektøkning. Sliter med generalisert angst, depresjoner og eupf. Anonymkode: bb47d...d7d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Dette er vel et spørsmål som er besvart mange ganger før, prøv å søk. Anonymkode: 3eccd...180 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er vel et spørsmål som er besvart mange ganger før, prøv å søk. Anonymkode: 3eccd...180 Jeg har forsøkt det. Jeg fant ikke noe svar som er relevant for akkurat det jeg spør om. Anonymkode: bb47d...d7d 0 Siter
Inner self Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Jeg synes seroquel er mest behagelig av de to. Jeg foretrekker den som sovemedisin. Sover godt, og lite bivirkninger. Truxal er mer en slags "storslegge". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 32 minutter siden, Inner self skrev: Jeg synes seroquel er mest behagelig av de to. Jeg foretrekker den som sovemedisin. Sover godt, og lite bivirkninger. Truxal er mer en slags "storslegge". Fint å lese om andres erfaringer. Kan være enig i at Truxal slår en veldig ut. Den øker på en måte angsten ved at jeg nesten ikke klarer å røre meg om natten. Og det på doser som er 15-25 mg. Anonymkode: bb47d...d7d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Jeg foretrekker seroquel, følte jeg ble psykotisk av truxal. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Ville hatt Seroquel som førstevalg. På disse doser er det ikke bare medisinen sin skyld om en legger på seg :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 Skrevet 17. juli 2016 Den 16. juli 2016 at 18.55, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Ville hatt Seroquel som førstevalg. På disse doser er det ikke bare medisinen sin skyld om en legger på seg :-) Det er nok et poeng. Takk for svar Anonymkode: bb47d...d7d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.