Gå til innhold

En "restart" i hodet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OBS! "Restart" anbefales ikke!!!

Jeg var ute og kjørte psykisk. ville dø, ville skade, ville drepe, ville knuse... Jeg trengte en "restart". Jeg har gjort det før, men ikke i så store doser. Jeg tok 135 mg Remeron, 150 mg Truxal og 30 mg Zyprexa. Jeg går ikke på disse medisinene fast, kun ved behov.

Jeg hadde ventet å sove i en god del timer på den dosen, men våknet opp etter 6 timer. Kroppen fungerte normalt, men hodet var absolutt ikke med, ifølge samboer. Jeg snakket usammenhengende, fant ikke ord, brukte feil ord, klarte ikke fullføre setninger osv. Fysisk fungerte jeg normalt, men jeg var sliten. Jeg lå mye bare helt stille eller jeg hørte på lav musikk. Jeg satt litt med PCen, men orket ikke skrive så mye.

Er det vanlig å kun sove 6 timer på en så kraftig medisinering? Hvorfor? Jeg var svært oppkavet fysisk og psykisk - kan det ha noe å si?

Anonymkode: c4e65...2e6

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er vanlig å sove lengre enn 6 timer på den cocktailen, hvis ingenting vekker en og en ikke har noe ønske om å la være å sove (f.eks. at man må på jobb). Hvis man er "oppjaget" er det mer vanlig å sove 6 timer enn om man er normal. Det er nok ikke direkte uvanlig for personer med psykiske diagnoser.

Anonymkode: d71a6...4a2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...