AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Hva gjør du når du føler deg trengt opp i er hjørne og er redd. Jeg kjenner trang til block out og besvimelse, flukt ... Angst driver meg til vanvidd , men tror jeg har kontroll . Tenkt på tabletter en stund , vil vekk. Men skjønner det bare vil uverdiggjøre. Delte min angst nå, det hjalp ... Men jeg er redd for at panikken tar meg når jeg nærmer meg igjen . synes angsten er adekvat ut fra hva som skjer i verden Anonymkode: 85e04...093 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. juli 2016 Skrevet 17. juli 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør du når du føler deg trengt opp i er hjørne og er redd. Jeg kjenner trang til block out og besvimelse, flukt ... Angst driver meg til vanvidd , men tror jeg har kontroll . Tenkt på tabletter en stund , vil vekk. Men skjønner det bare vil uverdiggjøre. Delte min angst nå, det hjalp ... Men jeg er redd for at panikken tar meg når jeg nærmer meg igjen . synes angsten er adekvat ut fra hva som skjer i verden Anonymkode: 85e04...093 Hva har du angst for? 0 Siter
Trine Skrevet 17. juli 2016 Skrevet 17. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør du når du føler deg trengt opp i er hjørne og er redd. Jeg kjenner trang til block out og besvimelse, flukt ... Angst driver meg til vanvidd , men tror jeg har kontroll . Tenkt på tabletter en stund , vil vekk. Men skjønner det bare vil uverdiggjøre. Delte min angst nå, det hjalp ... Men jeg er redd for at panikken tar meg når jeg nærmer meg igjen . synes angsten er adekvat ut fra hva som skjer i verden Anonymkode: 85e04...093 Jeg gjør egentlig ikke så mye annet enn å prøve å holde ut. Så hender det jeg "stikker av". Noen timer eller noen døgn. Bort fra alt og alle. Jeg har ikke angst, men jeg har en hjerne som ikke lar meg slappe av. Det som fungerer best er å prøve å slite seg ut fysisk, men det er det ikke alltid jeg får til. Block out hadde vært deilig, men jeg har et ansvar jeg ikke kan rømme ifra. Jeg må holde meg våken og tilstede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.