Gå til innhold

Trengt opp i et hjørne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du når du føler deg trengt opp i er hjørne og er redd. Jeg kjenner trang til block out og besvimelse, flukt ... Angst driver meg til vanvidd , men tror jeg har kontroll . Tenkt på tabletter en stund , vil vekk. Men skjønner det bare vil uverdiggjøre. Delte min angst nå, det hjalp ... Men jeg er redd for at panikken tar meg når jeg nærmer meg igjen . synes angsten er adekvat ut fra hva som skjer i verden :(

Anonymkode: 85e04...093

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du når du føler deg trengt opp i er hjørne og er redd. Jeg kjenner trang til block out og besvimelse, flukt ... Angst driver meg til vanvidd , men tror jeg har kontroll . Tenkt på tabletter en stund , vil vekk. Men skjønner det bare vil uverdiggjøre. Delte min angst nå, det hjalp ... Men jeg er redd for at panikken tar meg når jeg nærmer meg igjen . synes angsten er adekvat ut fra hva som skjer i verden :(

Hva har du angst for?

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør egentlig ikke så mye annet enn å prøve å holde ut. Så hender det jeg "stikker av". Noen timer eller noen døgn. Bort fra alt og alle. Jeg har ikke angst, men jeg har en hjerne som ikke lar meg slappe av. Det som fungerer best er å prøve å slite seg ut fysisk, men det er det ikke alltid jeg får til. Block out hadde vært deilig, men jeg har et ansvar jeg ikke kan rømme ifra. Jeg må holde meg våken og tilstede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...