Anonymesen Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Skrevet 19. juli 2016 FAEN jeg ringte legevakten for hjelp, legen som var hjemhos meg sa jeg kunne ringe og spørre om hjelp istedenfor å utagere hjemme, så sier sykepleier at jeg må komme ned selv og at jeg ikke får lege besøk, så ble jeg sint og truet dem, men dem sa dem ikke skal ringe politiet, fordi de mente at jeg skulle ta medisiner 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, Anonymesen skrev: FAEN jeg ringte legevakten for hjelp, legen som var hjemhos meg sa jeg kunne ringe og spørre om hjelp istedenfor å utagere hjemme, så sier sykepleier at jeg må komme ned selv og at jeg ikke får lege besøk, så ble jeg sint og truet dem, men dem sa dem ikke skal ringe politiet, fordi de mente at jeg skulle ta medisiner Ja ta medisiner. 0 Siter
frosken Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 (endret) 20 minutter siden, Anonymesen skrev: FAEN jeg ringte legevakten for hjelp, legen som var hjemhos meg sa jeg kunne ringe og spørre om hjelp istedenfor å utagere hjemme, så sier sykepleier at jeg må komme ned selv og at jeg ikke får lege besøk, så ble jeg sint og truet dem, men dem sa dem ikke skal ringe politiet, fordi de mente at jeg skulle ta medisiner Jeg synes du skal gjøre som de sier og ta medisiner. Det vil kunne hjelpe deg til ikke å være så redd. Det var bra at du ringte i stedet for å utagere hjemme, men de er jo vanligvis veldig travle på legevakten, så det er kanskje ikke så rart at de ikke kan sende lege hjem til deg selv om du har det vanskelig. Endret 19. juli 2016 av frosken 0 Siter
Anonymesen Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Skrevet 19. juli 2016 47 minutter siden, frosken skrev: Jeg synes du skal gjøre som de sier og ta medisiner. Det vil kunne hjelpe deg til ikke å være så redd. Det var bra at du ringte i stedet for å utagere hjemme, men de er jo vanligvis veldig travle på legevakten, så det er kanskje ikke så rart at de ikke kan sende lege hjem til deg selv om du har det vanskelig. Ok har tatt medisiner. Du svarer aldri på mine tråder før. Ønsker at du skriver mer til meg 0 Siter
frosken Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 4 minutter siden, Anonymesen skrev: Ok har tatt medisiner. Du svarer aldri på mine tråder før. Ønsker at du skriver mer til meg Fint at du har tatt medisinene dine. Håper du får sove og får en bedre dag i morgen:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.