Gå til innhold

ringte og truet legevakten

Anbefalte innlegg

Skrevet

FAEN jeg ringte legevakten for hjelp, legen som var hjemhos meg sa jeg kunne ringe og spørre om hjelp istedenfor å utagere hjemme, så sier sykepleier at jeg må komme ned selv og at jeg ikke får lege besøk, så ble jeg sint og truet dem, men dem sa dem ikke skal ringe politiet, fordi de mente at jeg skulle ta medisiner

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Anonymesen skrev:

FAEN jeg ringte legevakten for hjelp, legen som var hjemhos meg sa jeg kunne ringe og spørre om hjelp istedenfor å utagere hjemme, så sier sykepleier at jeg må komme ned selv og at jeg ikke får lege besøk, så ble jeg sint og truet dem, men dem sa dem ikke skal ringe politiet, fordi de mente at jeg skulle ta medisiner

Ja ta medisiner. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar. 

Anonymkode: b7515...6d6

Skrevet (endret)
20 minutter siden, Anonymesen skrev:

Jeg synes du skal gjøre som de sier og ta medisiner. Det vil kunne hjelpe deg til ikke å være så redd.

Det var bra at du ringte i stedet for å utagere hjemme, men de er jo vanligvis veldig travle på legevakten, så det er kanskje ikke så rart at de ikke kan sende lege hjem til deg selv om du har det vanskelig.

Endret av frosken
Skrevet
47 minutter siden, frosken skrev:

Jeg synes du skal gjøre som de sier og ta medisiner. Det vil kunne hjelpe deg til ikke å være så redd.

Det var bra at du ringte i stedet for å utagere hjemme, men de er jo vanligvis veldig travle på legevakten, så det er kanskje ikke så rart at de ikke kan sende lege hjem til deg selv om du har det vanskelig.

Ok har tatt medisiner. Du svarer aldri på mine tråder før. Ønsker at du skriver mer til meg :(

Skrevet
4 minutter siden, Anonymesen skrev:

Ok har tatt medisiner. Du svarer aldri på mine tråder før. Ønsker at du skriver mer til meg :(

Fint at du har tatt medisinene dine. Håper du får sove og får en bedre dag i morgen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...