Annkarin Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 Etter at jeg hadde en alvorlig manisk psykose for 4 år siden så får jeg psykotiske symptomer ganske kjapt ved den minste mani, selv om det var en lang prosess første gangen.,vil det alltid være sånn fremover? 0 Siter
Wretch Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 Tror man blir flinkere til å gjenkjenne slikt om man har vært gjennom det tidligere. 0 Siter
Annkarin Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Skrevet 19. juli 2016 Det stopper det ikke fra å komme 0 Siter
Wretch Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 14 minutes ago, Annkarin said: Det stopper det ikke fra å komme Som regel ikke, men man blir kanskje mer bevisst på plagene enn man var da... 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 21. juli 2016 Skrevet 21. juli 2016 Forskjellen er at man gjerne kan forstå hva som skjer tidligere i forløpet, slik at man kan søke hjelp før det blomstrer for fullt. 0 Siter
Annkarin Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Skrevet 21. juli 2016 11 minutter siden, FjellOgDalar skrev: Forskjellen er at man gjerne kan forstå hva som skjer tidligere i forløpet, slik at man kan søke hjelp før det blomstrer for fullt. Ja det er sant men har lyst å kjenne på mani uten å bli psykotisk kanskje det går an nå som jeg får depot hver tredje uke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.