Gå til innhold

Behandlern sa jeg MÅ ta risperdal - tatt 2 mg

Anbefalte innlegg

Skrevet

OG NÅ får jeg den uvirkelighetsfølelsen pga den kommer av risperdal, faeeen nå kan jeg ikke være våken, jeg kan ikke dra ut, jeg kan ikke dusje, jeg kan ikke gjøre noe, FOR ET LIV

Skrevet
2 timer siden, Anonymesen skrev:

OG NÅ får jeg den uvirkelighetsfølelsen pga den kommer av risperdal, faeeen nå kan jeg ikke være våken, jeg kan ikke dra ut, jeg kan ikke dusje, jeg kan ikke gjøre noe, FOR ET LIV

Jeg synes det er veldig fint at du gjør som din behandler sier - og så håper jeg at du gradvis får det bedre. Prøv å være tålmodig og fortsett å samarbeide godt med behandleren din:-)

Skrevet
3 timer siden, frosken skrev:

Jeg synes det er veldig fint at du gjør som din behandler sier - og så håper jeg at du gradvis får det bedre. Prøv å være tålmodig og fortsett å samarbeide godt med behandleren din:-)

Takk for at du svaret meg, men jeg vil ikke ta risperdal i morgen, jeg får besøk fra utlandet i morgen, jeg er feit, stygg, urolig, og har det kjempe vanskelig, jeg blir fjern av medisiner, i morgen kommer de, behandlern min sier bli hjemme, han legger meg ikke inn, jeg er kjempe redd for de kommende dagenene, jeg vet at det ikke vil gå bra :(

Skrevet
11 minutter siden, Anonymesen skrev:

Takk for at du svaret meg, men jeg vil ikke ta risperdal i morgen, jeg får besøk fra utlandet i morgen, jeg er feit, stygg, urolig, og har det kjempe vanskelig, jeg blir fjern av medisiner, i morgen kommer de, behandlern min sier bli hjemme, han legger meg ikke inn, jeg er kjempe redd for de kommende dagenene, jeg vet at det ikke vil gå bra :(

Det vil gå bedre de kommende dagene om du tar medisinene. Det er bedre at du føler deg litt fjern enn at du blir så redd at du utagerer. Du tar best vare på deg selv ved å ta medisinene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...