Gå til innhold

...hva driver du med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Normalt spørsmål når du møter slekt og kjente . Hvor ærlig skal en være? Hadde nettopp en hyggelig samtale med en person jeg møter av og til. Jeg sa " som sant er"... At jeg fortiden er sykmeldt. Nå skylder skammen over meg som en mare ..,

Anonymkode: 4e098...11b

AnonymBruker
Skrevet

Redd noen skal tro jeg later som , men legen sa jeg var syk. Kan man tro på det da? Vedkommende er spesialist . Men " bygdedyra" ser ikke sykdom og om de har hørt kan de tro jeg er/ har vært gal. I et lite samfunn trolig vanskelig å være anonym, tror ikke på taushetsplikt . Mange får kjennskap til deg i systemet😥

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Redd noen skal tro jeg later som , men legen sa jeg var syk. Kan man tro på det da? Vedkommende er spesialist . Men " bygdedyra" ser ikke sykdom og om de har hørt kan de tro jeg er/ har vært gal. I et lite samfunn trolig vanskelig å være anonym, tror ikke på taushetsplikt . Mange får kjennskap til deg i systemet😥

Om spesialisten har sagt du er syk så er det det du skal forholde deg til, ikke hva bygdeidioter sier eller mener. Bygdedyr kjeder seg mye og liker å lage historier, det skal man ikke bry seg noe om. Hva spiller det for noen rolle hva de tror? Jeg vet det er vanskelig å tenke sånn. Jeg sliter selv når folk spør hva jeg driver med. Jeg sier at jeg går til behandling, så håper jeg at de ikke spør noe mer, eller at noen kommer og "redder" meg.

Taushetsplikten gjelder overalt. Du har sikkert hørt noen historier om at den har blitt brutt, men det er vel muligens av de samme bygdedyra som lager historier om alt og alle. Forhold deg til fakta du, ting som du vet. Du vet at du er syk, det har spesialisten bekreftet. Du er garantert ikke den eneste syke i bygda ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...