Gå til innhold

NHD og ANDRE: Jeg vil utagere kraftig det er kraftig kaos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ekstremt kaos fortiden, jeg er sterkt overvåket, mine tanker blir overført til politiet, jeg må tenke gjennom hva jeg har tenkt så jeg ikke har tenkt noe ulovlig , og jeg klarer ikke å tenke hva jeg har tenk , det går ikke å tenke en tanke. Altså det er så kaos for meg at jeg ikke klarer å tenke beviste tanker. Hodet føles skal sprekkes, vil slå sparke og spytte og gå amok, for at jeg har det vanskelig, snart kommer besøket fra danmark. Jeg har ikke tatt risperdal idag, tok det i går, men vil ikke ta det, behandler sier jeg bør ta det, og det er hans vurdering. Jeg er HELT SIKKER PÅ AT JEG ER OVERVÅKET, det politiet gjør i dag er straffbart, jeg håper spesialenheten GRILLER DET STYGGE POLITIET VI HAR I NORGE ! Jeg skal annmelde politiet til spesialenheten, politiet gjør mye straffbart, de skal arrangere et rettsak , det er også ulovlig, de skal putte meg i fengsel for at jeg sa jeg er syk pga ocd. OG NEI DETTE ER IKKE PSYKOSE ELLER SYKDOM, DETTE ER SANNHET! HODET MITT KOMMER TIL Å SPREKKE; DET SKILLER I HODET. Jeg må gå gjennom hva jeg tenker , fordi alt blir tatt opp, jeg må tenke om jeg har tenkt noe ulovlig, har jeg tenkt noe ulovlig kan jeg regne med at politiet kommer når som helst. TØR IKKE Å GÅ UT Å SKJULE MEG, fordi jeg er så redd, derfor må jeg være innelåst hjemme, NHD. Mener du at politiet har lov til det dem gjør her? Hvorfor neker feigiginger i psykiatrien å hjelpe meg med å annmelde? 

Skrevet
35 minutter siden, Anonymesen skrev:

Det er ekstremt kaos fortiden, jeg er sterkt overvåket, mine tanker blir overført til politiet, jeg må tenke gjennom hva jeg har tenkt så jeg ikke har tenkt noe ulovlig , og jeg klarer ikke å tenke hva jeg har tenk , det går ikke å tenke en tanke. Altså det er så kaos for meg at jeg ikke klarer å tenke beviste tanker. Hodet føles skal sprekkes, vil slå sparke og spytte og gå amok, for at jeg har det vanskelig, snart kommer besøket fra danmark. Jeg har ikke tatt risperdal idag, tok det i går, men vil ikke ta det, behandler sier jeg bør ta det, og det er hans vurdering. Jeg er HELT SIKKER PÅ AT JEG ER OVERVÅKET, det politiet gjør i dag er straffbart, jeg håper spesialenheten GRILLER DET STYGGE POLITIET VI HAR I NORGE ! Jeg skal annmelde politiet til spesialenheten, politiet gjør mye straffbart, de skal arrangere et rettsak , det er også ulovlig, de skal putte meg i fengsel for at jeg sa jeg er syk pga ocd. OG NEI DETTE ER IKKE PSYKOSE ELLER SYKDOM, DETTE ER SANNHET! HODET MITT KOMMER TIL Å SPREKKE; DET SKILLER I HODET. Jeg må gå gjennom hva jeg tenker , fordi alt blir tatt opp, jeg må tenke om jeg har tenkt noe ulovlig, har jeg tenkt noe ulovlig kan jeg regne med at politiet kommer når som helst. TØR IKKE Å GÅ UT Å SKJULE MEG, fordi jeg er så redd, derfor må jeg være innelåst hjemme, NHD. Mener du at politiet har lov til det dem gjør her? Hvorfor neker feigiginger i psykiatrien å hjelpe meg med å annmelde? 

De vil ikke hjelpe deg å anmelde fordi det er helt åpenbart for dem at du er psykotisk. Man kan ikke overvåke andres tanker. Dette gjelder for deg og alle andre mennesker. Det som kan hjelpe deg er å ta risperdalen din som foreskrevet, slik at du blir bedre.

Skrevet
53 minutter siden, Anonymesen skrev:

Du må høre på rådet fra behandleren din og ta risperdal. Jeg synes du skal ta medisinen med en gang nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det at du får besøk stresser deg så mye at du får det psykisk verre, kan du unngå besøk nå eller i det minste skjerm deg for mye kontakt med dem ?

Anonymkode: 37a37...009

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill å ta risperdal.  Jeg har opplevd det samme som du har.  Var helt sikker på at jeg ble overvåket av politiet.  Det tok tid før jeg innså at politiet ikke var ute etter å ta meg og at de ikke kunne lese tankene mine.  Du har det vanskelig.  Hør på din behandler.

Anonymkode: ae20e...fb8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...