Gå til innhold

Energier?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Satt og ventet en time på å få tatt p.sprøyten i dag, ble verre og verre der jeg satt. Helt i svima og trodde jeg skulle dette på gulvet, var endel folk som kom og gikk. Dette er vel energier? Var i fin form før jeg gikk inn, og p.sprøyten tok et minutt. Uff!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt også på venterommet til legen i dag og reagerte på samme måte som deg. Det var fordi det var veldig varmt, jeg hadde ingenting å drikke og etterhvert som jeg ventet sank blodsukkeret mitt. Altså ingen energier.

Anonymkode: fc2dc...49c

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Satt og ventet en time på å få tatt p.sprøyten i dag, ble verre og verre der jeg satt. Helt i svima og trodde jeg skulle dette på gulvet, var endel folk som kom og gikk. Dette er vel energier? Var i fin form før jeg gikk inn, og p.sprøyten tok et minutt. Uff!

Var nok varmen eller stress/angst.

Anonymkode: e4925...85f

stjernestøv
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg satt også på venterommet til legen i dag og reagerte på samme måte som deg. Det var fordi det var veldig varmt, jeg hadde ingenting å drikke og etterhvert som jeg ventet sank blodsukkeret mitt. Altså ingen energier.

Anonymkode: fc2dc...49c

Føltes bare ut som energier som inntok kroppen. 

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var nok varmen eller stress/angst.

Mulig det...

stjernestøv
Skrevet

Drakk en cider en dag, en liten cider og sov så dårlig? Er det mulig etter bare en cider? Er det pga av medisinen?

Madelenemie
Skrevet (endret)
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Drakk en cider en dag, en liten cider og sov så dårlig? Er det mulig etter bare en cider? Er det pga av medisinen?

Hei!

Jeg tror innbildning og for mye innover fokus.

Jeg har forresten fått fasan og sultanhøns:-)

Fasanen er for jakt, sultanen er for hagekos, jeg blir jeger til høsten:-)

( må Gud gi meg styrken til å drepe:unsure:)

Endret av Madelenemie
stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg tror innbildning og for mye innover fokus.

Jeg har forresten fått fasan og sultanhøns:-)

Å? Det vet jeg ikke hva er hehe :D

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du har blitt frarådet å drikke alkohol under oppstart av  medisin da du tydeligvis reagerer negativt på det,så forstår ikke hvorfor du gjør dette igjen...

Madelenemie
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Å? Det vet jeg ikke hva er hehe :D

Ok,

Fasaner er for jakt, primært, jeg mistenker at jeg blir like glad i disse som alle andre hønsefugler.

Sultanhøns har mer med min fugleinteresse å gjøre.:-)

Jeg henter neste søndag en gullfasanhane:-)

Gullsafan.png

I dag hentet jeg 10 usorterte sultan kyllinger, praktfulle, sitter i boblebadet nå under en varmelampe:-)

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har blitt frarådet å drikke alkohol under oppstart av  medisin da du tydeligvis reagerer negativt på det,så forstår ikke hvorfor du gjør dette igjen...

Fikk bare så lyst på en cider, men skal la være nå. 

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, Madelenemie skrev:

Ok,

Fasaner er for jakt, primært, jeg mistenker at jeg blir like glad i disse som alle andre hønsefugler.

Gullsafan.png

I dag hentet jeg 10 usorterte sultan kyllinger, praktfulle, sitter i boblebadet nå under en varmelampe:-)

Den var flott ja :) 

stjernestøv
Skrevet
44 minutter siden, Wretch skrev:

"Energi" er evne til å utføre arbeid.

Jeg er tappet for energi :( 

Skrevet
Den ‎22‎.‎07‎.‎2016 at 17.47, Madelenemie skrev:

Ok,

Gullsafan.png

Har du kjøpt en fugl bare for å skyte den? Det er jo ikke på noen måte noe dere er nødt til for livets opphold...

Madelenemie
Skrevet
18 minutter siden, Lillemus skrev:

Har du kjøpt en fugl bare for å skyte den? Det er jo ikke på noen måte noe dere er nødt til for livets opphold...

Nei

Skrevet
21 minutter siden, Madelenemie skrev:

Nei

Men du sier jo du har kjøpt den for jakt?

Madelenemie
Skrevet
5 minutter siden, Lillemus skrev:

Men du sier jo du har kjøpt den for jakt?

nei

Nicklusheletida
Skrevet
Den 22.07.2016 at 15.56, stjernestøv skrev:

Du trenger ikke lete etter så kompliserte forklaringer bestandig.

Høres ut som du var nervøs.

Skrevet
3 minutter siden, Madelenemie skrev:

nei

Ok, så da du sier at "Fasaner er for jakt, primært, jeg mistenker at jeg blir like glad i disse som alle andre hønsefugler." så mener du altså ikke at du skal jakte, men at andre pleier å jakte på dem? Du skal ha dem som kjæledyr (evt. eggleverandører?)? Da misforsto jeg. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...