stjernestøv Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 Satt og ventet en time på å få tatt p.sprøyten i dag, ble verre og verre der jeg satt. Helt i svima og trodde jeg skulle dette på gulvet, var endel folk som kom og gikk. Dette er vel energier? Var i fin form før jeg gikk inn, og p.sprøyten tok et minutt. Uff! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 Jeg satt også på venterommet til legen i dag og reagerte på samme måte som deg. Det var fordi det var veldig varmt, jeg hadde ingenting å drikke og etterhvert som jeg ventet sank blodsukkeret mitt. Altså ingen energier. Anonymkode: fc2dc...49c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Satt og ventet en time på å få tatt p.sprøyten i dag, ble verre og verre der jeg satt. Helt i svima og trodde jeg skulle dette på gulvet, var endel folk som kom og gikk. Dette er vel energier? Var i fin form før jeg gikk inn, og p.sprøyten tok et minutt. Uff! Var nok varmen eller stress/angst. Anonymkode: e4925...85f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Skrevet 22. juli 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg satt også på venterommet til legen i dag og reagerte på samme måte som deg. Det var fordi det var veldig varmt, jeg hadde ingenting å drikke og etterhvert som jeg ventet sank blodsukkeret mitt. Altså ingen energier. Anonymkode: fc2dc...49c Føltes bare ut som energier som inntok kroppen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Skrevet 22. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var nok varmen eller stress/angst. Anonymkode: e4925...85f Mulig det... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Skrevet 22. juli 2016 Drakk en cider en dag, en liten cider og sov så dårlig? Er det mulig etter bare en cider? Er det pga av medisinen? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 (endret) 9 minutter siden, stjernestøv skrev: Drakk en cider en dag, en liten cider og sov så dårlig? Er det mulig etter bare en cider? Er det pga av medisinen? Hei! Jeg tror innbildning og for mye innover fokus. Jeg har forresten fått fasan og sultanhøns:-) Fasanen er for jakt, sultanen er for hagekos, jeg blir jeger til høsten:-) ( må Gud gi meg styrken til å drepe) Endret 22. juli 2016 av Madelenemie 1 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Skrevet 22. juli 2016 1 minutt siden, Madelenemie skrev: Hei! Jeg tror innbildning og for mye innover fokus. Jeg har forresten fått fasan og sultanhøns:-) Å? Det vet jeg ikke hva er hehe 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 11 minutter siden, stjernestøv skrev: Drakk en cider en dag, en liten cider og sov så dårlig? Er det mulig etter bare en cider? Er det pga av medisinen? Du har blitt frarådet å drikke alkohol under oppstart av medisin da du tydeligvis reagerer negativt på det,så forstår ikke hvorfor du gjør dette igjen... Anonymkode: e4925...85f 0 Siter
Madelenemie Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Å? Det vet jeg ikke hva er hehe Ok, Fasaner er for jakt, primært, jeg mistenker at jeg blir like glad i disse som alle andre hønsefugler. Sultanhøns har mer med min fugleinteresse å gjøre.:-) Jeg henter neste søndag en gullfasanhane:-) I dag hentet jeg 10 usorterte sultan kyllinger, praktfulle, sitter i boblebadet nå under en varmelampe:-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Skrevet 22. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har blitt frarådet å drikke alkohol under oppstart av medisin da du tydeligvis reagerer negativt på det,så forstår ikke hvorfor du gjør dette igjen... Anonymkode: e4925...85f Fikk bare så lyst på en cider, men skal la være nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Skrevet 22. juli 2016 5 minutter siden, Madelenemie skrev: Ok, Fasaner er for jakt, primært, jeg mistenker at jeg blir like glad i disse som alle andre hønsefugler. Sultanhøns har mer med min fugleinteresse å gjøre.:-) Jeg henter neste søndag en gullfasanhane:-) I dag hentet jeg 10 usorterte sultan kyllinger, praktfulle, sitter i boblebadet nå under en varmelampe:-) Den var flott ja 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Skrevet 25. juli 2016 44 minutter siden, Wretch skrev: "Energi" er evne til å utføre arbeid. Jeg er tappet for energi 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juli 2016 Skrevet 25. juli 2016 Den 22.07.2016 at 17.47, Madelenemie skrev: Ok, Fasaner er for jakt, primært, jeg mistenker at jeg blir like glad i disse som alle andre hønsefugler. Sultanhøns har mer med min fugleinteresse å gjøre.:-) Jeg henter neste søndag en gullfasanhane:-) I dag hentet jeg 10 usorterte sultan kyllinger, praktfulle, sitter i boblebadet nå under en varmelampe:-) Har du kjøpt en fugl bare for å skyte den? Det er jo ikke på noen måte noe dere er nødt til for livets opphold... 1 Siter
Madelenemie Skrevet 25. juli 2016 Skrevet 25. juli 2016 18 minutter siden, Lillemus skrev: Har du kjøpt en fugl bare for å skyte den? Det er jo ikke på noen måte noe dere er nødt til for livets opphold... Nei 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juli 2016 Skrevet 25. juli 2016 21 minutter siden, Madelenemie skrev: Nei Men du sier jo du har kjøpt den for jakt? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. juli 2016 Skrevet 25. juli 2016 5 minutter siden, Lillemus skrev: Men du sier jo du har kjøpt den for jakt? nei 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 25. juli 2016 Skrevet 25. juli 2016 Den 22.07.2016 at 15.56, stjernestøv skrev: Satt og ventet en time på å få tatt p.sprøyten i dag, ble verre og verre der jeg satt. Helt i svima og trodde jeg skulle dette på gulvet, var endel folk som kom og gikk. Dette er vel energier? Var i fin form før jeg gikk inn, og p.sprøyten tok et minutt. Uff! Du trenger ikke lete etter så kompliserte forklaringer bestandig. Høres ut som du var nervøs. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juli 2016 Skrevet 25. juli 2016 3 minutter siden, Madelenemie skrev: nei Ok, så da du sier at "Fasaner er for jakt, primært, jeg mistenker at jeg blir like glad i disse som alle andre hønsefugler." så mener du altså ikke at du skal jakte, men at andre pleier å jakte på dem? Du skal ha dem som kjæledyr (evt. eggleverandører?)? Da misforsto jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.