Gå til innhold

gulping på hele spaniaturen og mamma styrte mitt liv.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg var ikke kvalm, men jeg gulpet og rapte døgnet rundt. Den siste dagen der gulpet jeg flere ganger kraftige spysmak altige gulper. Dette ga seg når jeg var kommet hjem igjen. Er det normalt? I tillegg så bestemte mamma hva jeg skulle spise, og hun stjal taxfree snacksen fra meg og gjemte den på turen. Jeg skal aldri reise med henne på turer igjen. Og 14 dager var lenge, fordi det var uro og bråk der vi sov.

Fortsetter under...

45 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg var ikke kvalm, men jeg gulpet og rapte døgnet rundt. Den siste dagen der gulpet jeg flere ganger kraftige spysmak altige gulper. Dette ga seg når jeg var kommet hjem igjen. Er det normalt? I tillegg så bestemte mamma hva jeg skulle spise, og hun stjal taxfree snacksen fra meg og gjemte den på turen. Jeg skal aldri reise med henne på turer igjen. Og 14 dager var lenge, fordi det var uro og bråk der vi sov.

Vi som leser om dine vanskeligheter med din mor skjønner at saken har to sider, og vi kunne lure litt på hva som ville være din mors versjon. Tror du det bestandig er lett å være på tur med deg? 

Blomsterfluen
1 minutt siden, Xtra skrev:

Vi som leser om dine vanskeligheter med din mor skjønner at saken har to sider, og vi kunne lure litt på hva som ville være din mors versjon. Tror du det bestandig er lett å være på tur med deg? 

Jeg vet ikke, men jeg stjeler ivertfall ikke ting av mamma når vi har reist på turer. Jeg har gjort avtaler med mamma om at hun ikke skal snoke i sakene mine og ikke mase meg gal om at jeg må vaske meg nedentil "langt inni der" på bideen i spania hver eneste dag, men hun gjør det stikk motsatte av det jeg syns er plagsomt. Jeg forklarte henne forgjeves at jeg får ekstreme lukter nedentil om jeg vadker meg med såpe hver dag, mer enn om jeg vasker meg annen hver dag. Men hun bestemmer at jeg MÅ vaske meg på den ubehagelige bideen. (Bidee er en spansk underlivsvask.)

15 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg vet ikke, men jeg stjeler ivertfall ikke ting av mamma når vi har reist på turer. Jeg har gjort avtaler med mamma om at hun ikke skal snoke i sakene mine og ikke mase meg gal om at jeg må vaske meg nedentil "langt inni der" på bideen i spania hver eneste dag, men hun gjør det stikk motsatte av det jeg syns er plagsomt. Jeg forklarte henne forgjeves at jeg får ekstreme lukter nedentil om jeg vadker meg med såpe hver dag, mer enn om jeg vasker meg annen hver dag. Men hun bestemmer at jeg MÅ vaske meg på den ubehagelige bideen. (Bidee er en spansk underlivsvask.)

Hun "stjeler" kanskje fra deg i et forsøk på å hjelpe deg med kostholdet.

Ellers enig i at man bør vaske seg nedentil hver dag, det må gjerne skje i dusjen og man trenger inne bruke såpe. Men akkurat dette har ikke særlig betydning, så lenge man er noenlunde renslig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...