Gå til innhold

Er dette ocd? admin kan ikke slette ALLE min tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mine innlegg blir slettet, det aksepterer jeg ikke. Alle skriver her, jeg skriver her også sånn fungerer dette! det var ingen grunnlag for å fjerne mine innlegg, men det er kun muslimhat som vises.

Men til innlegget: Jeg har ocd at jeg er redd for å si ordet at jeg spiller syk, tror heletia jeg har sakt det, om jeg snakker med noen tror jeg at jeg har sakt det, dette er ocd, det som er overvåkning er at om jeg sier at jeg er syk overvåkes dette og da kommer jeg i fengsel, er dette ocd?

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
11 minutter siden, Anonymesen skrev:

Alle mine innlegg blir slettet, det aksepterer jeg ikke. Alle skriver her, jeg skriver her også sånn fungerer dette! det var ingen grunnlag for å fjerne mine innlegg, men det er kun muslimhat som vises.

Men til innlegget: Jeg har ocd at jeg er redd for å si ordet at jeg spiller syk, tror heletia jeg har sakt det, om jeg snakker med noen tror jeg at jeg har sakt det, dette er ocd, det som er overvåkning er at om jeg sier at jeg er syk overvåkes dette og da kommer jeg i fengsel, er dette ocd?

Hei, du har flere ganger fått begrunnelse for hvorfor vi sletter. Vi mener det ikke er konstruktivt for deg å skrive disse innleggene. Nhd har også oppfordret alle brukerne til å ikke gå inn i diskusjoner med deg om dine oppfatninger. 

Vennligst ta en pause fra Dol nå, det fungerer ikke at du skriver her når du er opprørt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...