Gjest anbr42 Skrevet 24. juli 2016 Skrevet 24. juli 2016 Det hjalp veldig med et par ukers skjerming fra virkeligheten og hverdagen. Har nå fått hentet nye krefter og startet opp på medisiner igjen. For første gang på lenge er jeg optimistisk mtp fremtiden. 0 Siter
frosken Skrevet 24. juli 2016 Skrevet 24. juli 2016 2 timer siden, Rådvilla skrev: Det hjalp veldig med et par ukers skjerming fra virkeligheten og hverdagen. Har nå fått hentet nye krefter og startet opp på medisiner igjen. For første gang på lenge er jeg optimistisk mtp fremtiden. Så bra:-) Håper resten av sommeren kan bli god for deg. 0 Siter
Janus30 Skrevet 24. juli 2016 Skrevet 24. juli 2016 2 timer siden, Rådvilla skrev: Det hjalp veldig med et par ukers skjerming fra virkeligheten og hverdagen. Har nå fått hentet nye krefter og startet opp på medisiner igjen. For første gang på lenge er jeg optimistisk mtp fremtiden. Flott at folk deler de positive erfaringene om noe så tabubelagt som en innleggelse på psykiatrisk sykehus. Vi trenger disse historiene. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.