Gå til innhold

Svar ærlig nå!

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er medisiner illuminati, noe vondt? Bare tenker jeg tar jo det for å holde meg frisk, hvordan kan det være noe vondt da? Er det gift? 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er medisiner illuminati, noe vondt? Bare tenker jeg tar jo det for å holde meg frisk, hvordan kan det være noe vondt da? Er det gift? 

Nei, det er ikke illuminati, det er derimot noe som ment til å hjelpe deg til å bli friskere og få det bedre. :)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Nei, det er ikke illuminati, det er derimot noe som ment til å hjelpe deg til å bli friskere og få det bedre. :)

Ja det er det jeg ikke forstår, at det kan være illuminati da :huh:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvorfor i alle dager skulle "illuminati" (hva nå det enn er) ha interesse av å medisinere deg?

Anonymkode: 23665...b9b

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skulle "illuminati" (hva nå det enn er) ha interesse av å medisinere deg?

De gjør det for å tjene penger, og å holde folk under kontroll.

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Illuminati er jo bare tøys og tull og jeg lover deg at de ikke har noe med medisinene dine å gjøre.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Lillemus skrev:

Illuminati er jo bare tøys og tull og jeg lover deg at de ikke har noe med medisinene dine å gjøre.

Det er akkurat det, det er ikke tull og tøys. Men de vil du skal tro det...

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

De gjør det for å tjene penger, og å holde folk under kontroll.

På hvilken måte er det de holde deg under kontroll?

stjernestøv
Skrevet

På hvilken måte er det de holde deg under kontroll?

Ikke bare meg, alle. Da blir vi "normale" og følger strømmen...

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette er bare spinnville konspirasjonsteorier. Du bør ikke lese så mye på Nyhetsspeilet.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare spinnville konspirasjonsteorier. Du bør ikke lese så mye på Nyhetsspeilet.

Leser ikke så mye der, bare litt. Og ja jeg tror det er de nyhetene som er de "rette". 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Leser ikke så mye der, bare litt. Og ja jeg tror det er de nyhetene som er de "rette". 

Det er et klart tegn på vrangforestillinger.

stjernestøv
Skrevet

Det er et klart tegn på vrangforestillinger.

Det er bare sånn jeg ER. 

Skrevet
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå lurer jeg litt på hva du tenker er normale folk?

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Fionys skrev:

Nå lurer jeg litt på hva du tenker er normale folk?

De som ikke har "vrangforestillinger" blir sett på som normale. Men det er de med vrangforestillinger som har sannheten, man burde høre på dem. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

De som ikke har "vrangforestillinger" blir sett på som normale. Men det er de med vrangforestillinger som har sannheten, man burde høre på dem. 

Hentet fra Wikipedia:

Vrangforestillinger eller virkelighetsbrist er oppfatninger som ikke samsvarer med virkeligheten, er åpenbart urimelige, og som normalt ikke deles av andre. For at en feilaktig oppfatning skal bedømmes som en vrangforestilling, må den representere en nokså fast overbevisning som ikke lar seg korrigere med letthet.

Skrevet

Jeg er så glad jeg ikke er schizofren

etter jeg ble kjent med ei på akutt avd som er paranoid schizofren og alt er en vrangforestillinger og slik må hun ha det resten av livet 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Fionys skrev:

Hentet fra Wikipedia:

Vrangforestillinger eller virkelighetsbrist er oppfatninger som ikke samsvarer med virkeligheten, er åpenbart urimelige, og som normalt ikke deles av andre. For at en feilaktig oppfatning skal bedømmes som en vrangforestilling, må den representere en nokså fast overbevisning som ikke lar seg korrigere med letthet.

Ja nettopp! Og hva er virkeligheten? Hvem bestemmer det? 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Jeg er så glad jeg ikke er schizofren

etter jeg ble kjent med ei på akutt avd som er paranoid schizofren og alt er en vrangforestillinger og slik må hun ha det resten av livet 

Det finnes jo medisiner, eller virker ikke det? Er glad jeg ikke er schizofren jeg og, men vi burde høre på dem. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Det finnes jo medisiner, eller virker ikke det? Er glad jeg ikke er schizofren jeg og, men vi burde høre på dem. 

Hun får bare stemmer i hodet av medisinene , de fjerner ikke vrangforestillingene

hun tror alle i psykiatrien er illuminativampyrer som drikker blodet til pasientene og at det var Bra engelen breivik drepte utøyaungdommen for de ville drukket blodet vårt i gatene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...