Gå til innhold

Svar ærlig nå!

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Hun får bare stemmer i hodet av medisinene , de fjerner ikke vrangforestillingene

hun tror alle i psykiatrien er illuminativampyrer som drikker blodet til pasientene og at det var Bra engelen breivik drepte utøyaungdommen for de ville drukket blodet vårt i gatene

Å? Ja vi skal vel ikke høre på alt, men et snev av sannhet er det i det. Man må luke litt ut. 

Skrevet

de tar blodprøver for å sjekke at man tar medisinene eller har riktig dose, de drikker ikke blodet vårt

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja nettopp! Og hva er virkeligheten? Hvem bestemmer det? 

Virkelighet omfatter alt som er håndgripelig og sant eller det som eksisterer i verden, i motsetning til fantasier, abstrakte ideer og det som er falskt og usant. Den dagligdagse oppfatning og opplevelse av virkeligheten som et system av ting, er ifølge filosofien strengt subjektiv, men ved hjelp av vitenskapelige metoder kan man oppnå et metafysisk verdensbilde. Resonnement og empiri som er vitenskapelig behandlet i idéhistorien, gir et bilde av virkeligheten som er så nyansert og korrekt som det lar seg gjøre.

Anonymkode: 23665...b9b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å? Ja vi skal vel ikke høre på alt, men et snev av sannhet er det i det.

Nei, selvfølgelig er det ingen snev av sannhet i dette!

Anonymkode: 23665...b9b

Skrevet

Men tenk litt over det da. De som medisinerer deg, er det norske helsevesen, altså staten. Det er de som kjøper og betaler for medisinene de bruker. Dermed taper de (masse!) penger på å medisinere deg. I ytterste forstand kan man såklart ikke utelukke at "illuminati" holder den norske stat og helsemyndighetene for et stort lureri, men hvor sannsynlig er det? Har de lurt og hjenevasket hele det norske folk, bortsett fra den ene % som skjønner sannheten, og i mange tilfeller må bruke medisinene selv?

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Wretch skrev:

Men tenk litt over det da. De som medisinerer deg, er det norske helsevesen, altså staten. Det er de som kjøper og betaler for medisinene de bruker. Dermed taper de (masse!) penger på å medisinere deg. I ytterste forstand kan man såklart ikke utelukke at "illuminati" holder den norske stat og helsemyndighetene for et stort lureri, men hvor sannsynlig er det? Har de lurt og hjenevasket hele det norske folk, bortsett fra den ene % som skjønner sannheten, og i mange tilfeller må bruke medisinene selv?

Ja de har lurt de fleste....

Skrevet
Just now, stjernestøv said:

You can fool some of the people all the time, and you can fool all the people some of the time, but you cannot fool all the poeple all the time.

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Sludder og vås. Men nettopp fordi du lider av vrangforestillinger er du overbevist om at du har rett og andre tar feil, så det er  fåfengt å si deg i mot. Ganske trist egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Og de fleste som har skjønt det er de som  må bruke medisiner?

Anonymkode: d2bd1...0d0

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de fleste som har skjønt det er de som  må bruke medisiner?

Anonymkode: d2bd1...0d0

Ja de galne er ikke så galne...

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Xtra skrev:

Sludder og vås. Men nettopp fordi du lider av vrangforestillinger er du overbevist om at du har rett og andre tar feil, så det er  fåfengt å si deg i mot. Ganske trist egentlig.

Jeg lider ikke av vrangforestillinger, tar medisiner...

Skrevet

Ingen her kommer noen gang til å greie og overbevise Stjernestøv om at ikke Illuminati finnes, så det er nytteløst å prøve.

Hadde det fungert hadde man trengt debattanter til å korrigere vrangforestillinger, ikke psykiatere.

AnonymBruker
Skrevet

Men er det mulig å få personen til å innse at det han/hun tenker faktisk er vrangforestillinger, uten at man dermed klarer å endre dem? Stjernestøv har helt klart flere vrangforestillinger.

Anonymkode: f1c6d...a09

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, issomethingwrong said:

Ingen her kommer noen gang til å greie og overbevise Stjernestøv om at ikke Illuminati finnes, så det er nytteløst å prøve.

Hadde det fungert hadde man trengt debattanter til å korrigere vrangforestillinger, ikke psykiatere.

Psykiater... det er bra saker...

Anonymkode: e0ec7...a74

stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, issomethingwrong skrev:

Det er ikke vrangforestillinger, det er en tro. Det er flere folk som tror på illuminati, bare spør sykepleieren. 

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er det mulig å få personen til å innse at det han/hun tenker faktisk er vrangforestillinger, uten at man dermed klarer å endre dem? Stjernestøv har helt klart flere vrangforestillinger.

Anonymkode: f1c6d...a09

Stjernestøv har en tro-ikke vrangforestilling. 

Skrevet

Det er mye man kan tro på, som føles meningsgivende, uten at man har noen "absolutt" tro på det.

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, Wretch skrev:

Det er mye man kan tro på, som føles meningsgivende, uten at man har noen "absolutt" tro på det.

Ja det er det. Sykepleieren sier jeg må få tro hva jeg vil, så lenge det ikke gjør meg syk. Samtidig vet jeg at jeg aldri blir frisk, det er en følelse jeg har...det sitter i hodet og kroppen. Føler meg ikke bra og tåler lite. 

Skrevet
6 minutes ago, stjernestøv said:

Ja det er det. Sykepleieren sier jeg må få tro hva jeg vil, så lenge det ikke gjør meg syk. Samtidig vet jeg at jeg aldri blir frisk, det er en følelse jeg har...det sitter i hodet og kroppen. Føler meg ikke bra og tåler lite. 

Det er nok det som er problemet ditt ja. Bare du ikke blir for opptatt av "alternative greier". Mosjonerer du noe for tiden? Det er lurt.

stjernestøv
Skrevet
15 minutter siden, Wretch skrev:

Det er nok det som er problemet ditt ja. Bare du ikke blir for opptatt av "alternative greier". Mosjonerer du noe for tiden? Det er lurt.

Nei er ikke for opptatt av det. Går bare rundt sykehuset, prøver å spise sunt nå. Må bare ned i vekt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...