Gå til innhold

Svar ærlig nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne bli med i Illuminati. Hvor søker jeg om opptak? Frimurerlosjen?

Nyhetsspeilet og slike konspirasjonsteorier, har blitt en ny religion. En religion for de dumme. Det er uintelligent det nyhetsspeilet kommer med av idiot teorier. Chemtrails og illuminatisvada...

Tenk om de begynte å bekymre seg over noe virkelig i steden...

Jeg er også schizofren, angivelig, men jeg faller ikke for det derre illuminativåset.

Skrevet

Såkalte konspirasjonsteoretikere er vel de mest ukritiske menneskene som finnes der de tar alt av vås som "avkler" myndighetene og deres "egentlige" agenda for god fisk. 

Enten er det illuminati, reptilherskerne fra rommet, frimureriet, psykiatrien eller Justin Bieber som egentlig styrer verden. Som regel er det jødene som styrer dem som styrer dem som styrer. Informasjonen er godkjent av Armin på Nyhetsspeilet. 

Skrevet

Jeg ser ikke helt forskjellen mellom dette og "vanlig" religion som kristendom.

Skrevet
36 minutter siden, Wretch skrev:

Jeg ser ikke helt forskjellen mellom dette og "vanlig" religion som kristendom.

Vrangforestillingene til én person er sykdom, vrangforestillingene til mange mennesker er religion. 

Skrevet
33 minutes ago, Janus30 said:

Vrangforestillingene til én person er sykdom, vrangforestillingene til mange mennesker er religion. 

Dette dreier seg om en subkultur, ganske likt med hvordan kristendommen står i Norge for tiden.

Skrevet

Jeg mente for ordens skyld ikke att Stjernestøv er uintelligent. Men de som tar noe som nyhetsspeilet sier for god fisk, dersom de i utgangspunktet ikke har psykiske lidelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...