Gå til innhold

Jeg bare surrer 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om en uke er behandler tilbakefra feie og jeg har time men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå eller ikke. Først så tenker jeg at jeg ikke vil gå for de vet ikke hva de holder på med ,riktig så idioter ,så tenker jeg at jeg må gå for ellers får jeg ikke medisiner mot smerter så tenker jeg at jeg ikke må gå for det er ikke et virkelig Dps det er staten som lurer meg til forskning. 

Så tenker jeg at jeg må gå fordi jeg har brukerstyrt plass og den trenger jeg så jeg kan isolere meg fra alle familien noen dager .

Så tenker jeg at jeg må gå for da blir jeg kanskje kvitt schizofreni diagnosen min som bare er negativt å ha men vil ikke risikere å få dissosiativlidelse heller eller begge to. 

Finnsnes det virkelig psykiatri eller er det bare tull?

Jeg vet jeg ikke bør stole på andre ,mennesker er farlige.

Jeg blir så stressa og sover lite av alle denne tenkingen, selv om jeg mye av tiden ikke klarer å tenke heller for jævla (navnet må holdes hemmelig ) snakker å synger hele dagen så det blir vanskelig å tenke .

Fuck me.

Anonymkode: 66c6a...8a6

Skrevet

Enig med Trine, du bør definitivt gå, de tankene du skriver om her sier ikke annet enn at du trenger hjelp og jeg håper at du etterhvert vil klare å nyttiggjøre deg den.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det finnes hjelp ,er alle psykiatri bare et eller annet rart - ikke eksisterende eller finnes det steder i landet med virkelig psykiatri? 

Er det noen måte jeg kan finne ut om psykologen er den han sier han er og psykiateren og noen papirer eller bevis ?

Kanskje jeg skulle begynne om å få se alle rom på DPS, sånn overraskende fra å sjekke om de sitter med høretelefoner og overvåker hva som skjer i samtalen med "pasienten? 

Men da vil jeg jo avsløre dem og det kan kanskje bli farlig? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det finnes hjelp ,er alle psykiatri bare et eller annet rart - ikke eksisterende eller finnes det steder i landet med virkelig psykiatri? 

Er det noen måte jeg kan finne ut om psykologen er den han sier han er og psykiateren og noen papirer eller bevis ?

Kanskje jeg skulle begynne om å få se alle rom på DPS, sånn overraskende fra å sjekke om de sitter med høretelefoner og overvåker hva som skjer i samtalen med "pasienten? 

Men da vil jeg jo avsløre dem og det kan kanskje bli farlig? 

Og hva om du ikke finner noe når du sjekker alle rommene, vil du da akseptere at det bare er helt vanlige behandlere som kun prøver å hjelpe deg?

AnonymBruker
Skrevet

Det ble vanskelig. ...  nei jeg tror ikke det, kanskje vis det jobbet noen på DPS som ikke var fra et NATO land, en Russer kanskje, eller jeg vet ikke da heller, passe vanskelig dette her.

Kanskje alternativ behandling av noe slag? Greit å ha noen å snakke med en gang i blant, om problemer. I dag var først gang jeg snakket med noen sånn  ansiktet til ansikt, uten om barnet mitt da ,på to uker,så litt voksen kontakt er ,ja nå får jeg ikke bestemt meg om det er bra eller ikke, men ok.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble vanskelig. ...  nei jeg tror ikke det, kanskje vis det jobbet noen på DPS som ikke var fra et NATO land, en Russer kanskje, eller jeg vet ikke da heller, passe vanskelig dette her.

Kanskje alternativ behandling av noe slag? Greit å ha noen å snakke med en gang i blant, om problemer. I dag var først gang jeg snakket med noen sånn  ansiktet til ansikt, uten om barnet mitt da ,på to uker,så litt voksen kontakt er ,ja nå får jeg ikke bestemt meg om det er bra eller ikke, men ok.

Hva slags interesse skulle NATO ha av dine problemer?

Anonymkode: efc17...eb7

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo gå til en privat psykiater. Eller er de også underlagt NATO?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke av mine personlige problemer, ikke andre sine heller, men hvordan mennesker håndterer stress og belastning. Det er lettest å forske på med folk som har opplevd dette. Og aller best vis de selv kan påføre stress og belastning og se resultatet.Sånn informasjon kan brukes til effektiv krigføring og til å hjelpe egne soldater 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Trine skrev:

Du kan jo gå til en privat psykiater. Eller er de også underlagt NATO?

Miljøet er så lite så det er sansynlig

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Miljøet er så lite så det er sansynlig

Men om du hadde gått til en eller annen alternativ behandler og vedkommende hadde sagt at det bare er tull at psykiaterene er underlagt NATO, hadde du trodd på det eller hadde du trodd at NATO styrte denne personen også?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke vite om den personen jobber for NATO, eller om han/hun bare ikke vet noe om saken. Så da stoler jeg best på meg selv.

Men jeg hadde selfølgelig ikke snakket om DPS og det militæret til noen som verken kan bekrefte eller avkrefte. Det kan oftest være best å holde kjeft, er min erfaring 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke vite om den personen jobber for NATO, eller om han/hun bare ikke vet noe om saken. Så da stoler jeg best på meg selv.

Men jeg hadde selfølgelig ikke snakket om DPS og det militæret til noen som verken kan bekrefte eller avkrefte. Det kan oftest være best å holde kjeft, er min erfaring 

Hvordan tenker du da at du skal bli kvitt disse vrangforestillingene, dersom du ikke kan ta det opp med noen?

AnonymBruker
Skrevet

Det som faktisk er mulig er ingen vrangforestilling ,det er jo fullt mulig at det er akkurat som jeg mistenker selv om jeg ikke har bevist nå.

En vrangforestilling er noe som er fysisk umulig for eksempel at du er halvt en katt eller kanskje det går ann i dag ?dårlig eksempel. Ta en blomst  da ,du kan ikke være halvt blomst det vil være en vrangforestilling .

Siden det at Dps muligens  jobber for NATO ikke er en vrangforestilling ...å det begynner å bli sent så jeg orker ikke tenkt mer,skriver resten i morgen 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som faktisk er mulig er ingen vrangforestilling ,det er jo fullt mulig at det er akkurat som jeg mistenker selv om jeg ikke har bevist nå.

En vrangforestilling er noe som er fysisk umulig for eksempel at du er halvt en katt eller kanskje det går ann i dag ?dårlig eksempel. Ta en blomst  da ,du kan ikke være halvt blomst det vil være en vrangforestilling .

Siden det at Dps muligens  jobber for NATO ikke er en vrangforestilling ...å det begynner å bli sent så jeg orker ikke tenkt mer,skriver resten i morgen 

Det er mer enn bare det som er fysisk umulig som er vrangforestillinger. " Vrangforestillinger, feilaktige forestillinger om andres motiver og handlinger som forsvares med stor energi og affekt og som ikke lar seg rokke." Det er akkurat dette du driver med når du snakker om DPS og NATO ;) 

https://sml.snl.no/vrangforestillinger

AnonymBruker
Skrevet

Så vis det ikke er forskning hvorfor driver DPS med psykiske misshandlel da ? 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at det er fullt mulig, men det tror jeg du er temmelig alene om å mene. Så det er en vrangforestilling du har, det er en del av psykdommen din rett og slett, og du trenger hjelp.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så vis det ikke er forskning hvorfor driver DPS med psykiske misshandlel da ? 

Driver de med psykisk mishandling?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp men ikke fra psykiatrien men det er ikke noe annen hjelp å få,jeg spurte fastlegen min om at jeg ville slutte og finne annen hjelp ,men han  vil ikke hjelpe meg han sier bare at det er best jeg er på DPS totalt uinteressert, bare smiler.

Prøvde selv å slutte noen dager før behandler gikk på ferie men da ringte og ringte han til og med  sin private telefon pluss talemelding, så da måtte  jeg ta telefonen tilslutt og si at jeg skulle komme til time etter ferien. Så vanskelig å bli kvitt er de og.

De driver psykisk misshandlel fordi de styrer med diagnosene mine og på den måten hindre at jeg får smertestillende av smertelegen ,de har gjort det før for noen år siden frem og tilbake ,trussler vis jeg ikke gjør som de sier og nå er de i gang igjen,ingen trussler nå da bare masse styr .

Vis de ikke hadde drevet med hva de enn holder på med så hadde jeg hatt smertestillende for fire uker siden ,ikke er det narkotika heller så skjønner ikke hvorfor jeg må sjekkes i gjenn .

Så det er mishandling, jeg er sikkert deres favoritt mishandling som "pasient " siden jeg trenger smertestillende akkurat som soldater i krig.

Og jeg er ikke syk ikke veldig i hvertfall, bare sånne et eller annet sosialt, for mye kontakt med mennesker er slitsomt. 

Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger hjelp men ikke fra psykiatrien men det er ikke noe annen hjelp å få,jeg spurte fastlegen min om at jeg ville slutte og finne annen hjelp ,men han  vil ikke hjelpe meg han sier bare at det er best jeg er på DPS totalt uinteressert, bare smiler.

Prøvde selv å slutte noen dager før behandler gikk på ferie men da ringte og ringte han til og med  sin private telefon pluss talemelding, så da måtte  jeg ta telefonen tilslutt og si at jeg skulle komme til time etter ferien. Så vanskelig å bli kvitt er de og.

De driver psykisk misshandlel fordi de styrer med diagnosene mine og på den måten hindre at jeg får smertestillende av smertelegen ,de har gjort det før for noen år siden frem og tilbake ,trussler vis jeg ikke gjør som de sier og nå er de i gang igjen,ingen trussler nå da bare masse styr .

Vis de ikke hadde drevet med hva de enn holder på med så hadde jeg hatt smertestillende for fire uker siden ,ikke er det narkotika heller så skjønner ikke hvorfor jeg må sjekkes i gjenn .

Så det er mishandling, jeg er sikkert deres favoritt mishandling som "pasient " siden jeg trenger smertestillende akkurat som soldater i krig.

Og jeg er ikke syk ikke veldig i hvertfall, bare sånne et eller annet sosialt, for mye kontakt med mennesker er slitsomt. 

Ut ifra det du skriver så har du større problemer enn at du sliter litt sosialt.

Hvorfor er det den psykiatriske diagnosen som styrer om du får smertebehandling eller ikke?

Endret av Trine

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...