Gå til innhold

Jeg bare surrer 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forrige gang var det redd for at vis jeg fikk smertestillende så skulle jeg bli så syk at jeg ikke skjønne det selv og måtte legges inn.Så da måtte jeg ta antipsykotika for å få smertestillende noe jeg selvfølgelig sluttet på kjapt da jeg ikke trengte dem.Ikke ble jeg syk av smertestillende heller bare tull,det vet som vanlig ikke hva de snakker om. 

Nå er det en eller annen antidepressiva som smertelegen vil legge til men DPS skal selvfølgelig diskutere seg i mellom om det er greit og ,og det er  dem som bestemmer til  slutt hva som er greit ,sier de nei eller skal ha det på sin måte så er det ingen verken fast eller smertelegen som våger å si dem i mot, og da blir jeg nødt til å gjøre som Dps vil ,alt det  for en schizofreni diagnosej eg ikke har men har på papiret,håper de fjerner denne dritt diagnosen snart så de ikke kan blande seg i livet mitt lenger.

Anonymkode: 66c6a...8a6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forrige gang var det redd for at vis jeg fikk smertestillende så skulle jeg bli så syk at jeg ikke skjønne det selv og måtte legges inn.Så da måtte jeg ta antipsykotika for å få smertestillende noe jeg selvfølgelig sluttet på kjapt da jeg ikke trengte dem.Ikke ble jeg syk av smertestillende heller bare tull,det vet som vanlig ikke hva de snakker om. 

Nå er det en eller annen antidepressiva som smertelegen vil legge til men DPS skal selvfølgelig diskutere seg i mellom om det er greit og ,og det er  dem som bestemmer til  slutt hva som er greit ,sier de nei eller skal ha det på sin måte så er det ingen verken fast eller smertelegen som våger å si dem i mot, og da blir jeg nødt til å gjøre som Dps vil ,alt det  for en schizofreni diagnosej eg ikke har men har på papiret,håper de fjerner denne dritt diagnosen snart så de ikke kan blande seg i livet mitt lenger.

Syns det høres fornuftig ut at smertelegen vil involvere dps slik at det ikke ender med at du får medisiner som gjør at du blir værre.

AnonymBruker
Skrevet

Tja kanskje. .. hvordan finne ut hva som er best å gjøre,når jeg ikke klarer å bestemme meg og ikke stoler på andre ? ( ...) bare ler og synes jeg kan takke meg selv når jeg har vært så dumt å stole på de på DPSET. 

Klokka tikker og neste uke er behandler tilbake og jeg surrer bare rundt og rundt, kanskje det ender med at jeg gjør ingenting eller jeg bare blir så stressa at jeg velger noe tilfeldig 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja kanskje. .. hvordan finne ut hva som er best å gjøre,når jeg ikke klarer å bestemme meg og ikke stoler på andre ? ( ...) bare ler og synes jeg kan takke meg selv når jeg har vært så dumt å stole på de på DPSET. 

Klokka tikker og neste uke er behandler tilbake og jeg surrer bare rundt og rundt, kanskje det ender med at jeg gjør ingenting eller jeg bare blir så stressa at jeg velger noe tilfeldig 

Det at du ikke stoler på andre er grunn nok i seg selv til å komme til timen. At du surrer rundt og rundt er enda en grunn. Smertebehandling er nok en grunn. Muligheten til å bli frisk, eller ihvertfall bedre er også en grunn. Men om du ikke stoler på DPS så kan de vel kanskje ikke hjelpe deg heller, om de ikke tvinger deg da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske at det fantes noen å stole på, hele mitt liv har mennesker sagt "stol på meg " for så å skade meg på de verste måter.Ikke rart da at jeg velger å bare stole på meg selv,problemet blir da at når jeg blir stressa og skal finne løsninger på ting ,så begynte jeg å spinne rundt i egne tanker pluss at jeg blir plaget av stemmer som snakker så mye at jeg ikke får til å tenke og da blir det bare surr. Og så må jeg tilslutt ta et valg for tiden har løpt ut og så velger jeg tilfeldig og da blir det tilfeldig om det er godt eller dårlig  valg.

Håper ikke DPS  finner på å tvinge meg,det har skjedd før og blir samme greia ,stol på oss og fortell, og så blir straffen for å fortelle tvang.Så akkurat som ellers i livet farlig å stole på andre.

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering : Var en liten tur innom DPS i dag for å fortelle behandler at jeg ikke vil gå på DPS lenger da jeg ikke stoler på dem lenger ,mener de er inkompetente idioter når de ikke klarer å finne riktige diagnosen engang. 

Behandler sier da at psykiateren måtte si i møte med de andre to legene at DPSET lurte på å skifte diagnose fordi de to andre legene ikke vill gå med på å gi meg smertestillende uten at jeg brukte antipsykotika Det var grunnen. Men de hadde ikke tenkt å skifte diagnosen. 

Men jeg vil de skal skifte diagnosen så jeg kan slippe at bryet den dritt diagnosen fører med seg,behandler svarte ikke noe klart på det.

Ikke lett å slutte i dag heller, åpen time fra nå av det vil si behandler setter meg opp til timer og ser om jeg kommer eller ikke. 

Så ikke så mye klokere i dag heller. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...