Gå til innhold

Klebeånd.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fysisk aktivitet har positiv effekt på psykiske problemer. Og hverken kleneånder eller andre ånder finnes.

Anonymkode: 2c56c...ef6

Har vært fysisk aktiv før og var like syk, så klapp igjen. Har vært syk hele forbanna livet!!! Var meget aktiv som barn, likevel ble jeg ikke kvitt demonene! Og JO ånder finnes, det har jeg visst hele livet!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har vært fysisk aktiv før og var like syk, så klapp igjen. Har vært syk hele forbanna livet!!! Var meget aktiv som barn, likevel ble jeg ikke kvitt demonene! Og JO ånder finnes, det har jeg visst hele livet!

Nei, det skyldes psykdommen.

Madelenemie
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

:-)

Leste dessverre feil, trodde du skrev, klebebånd, og tenkte du mente dobbeltsidig borrelås, da ble jeg glad, for lettere å mene noe om konkrete ting. Kanskje du likevel skulle prøvd litt dobbeltsidig borrelås;)

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet hva jeg opplever, jeg vet hvem ånden er. Og ja, fysisk aktivitet løser sikkert mine tunge psykiske problemer!!!!

Kan bestille ny time ja. 

Må bare si dere har lettvinte løsninger på problemene mine, psykiatrien har ikke kommet så langt som dere. Gjør jeg det dere sier blir jeg jo frisk!

Har jeg sagt at fysisk aktivitet løser tunge psykiske problemer? Jeg sa at man får vondt i nakke/rygg av å ligge så mye på sofaen.

Hva var det som gikk av deg nå? Ingen her har kommet med lettvinte løsninger. Men det er ikke til å stikke under en stol at rygg- og nakkesmerter forværres som man ikke bruker kroppen. Hadde du vondt i ryggen da du var barn?

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Makan til frekkhet da du. Mulig det er noen innlegg jeg ikke har lest her, er det noen som har påstått at du blir psykisk frisk av fysisk aktivitet? At det vil hjelpe på psyken er det liten tvil om, men frisk blir du ikke.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Trine skrev:

Har jeg sagt at fysisk aktivitet løser tunge psykiske problemer? Jeg sa at man får vondt i nakke/rygg av å ligge så mye på sofaen.

Hva var det som gikk av deg nå? Ingen her har kommet med lettvinte løsninger. Men det er ikke til å stikke under en stol at rygg- og nakkesmerter forværres som man ikke bruker kroppen. Hadde du vondt i ryggen da du var barn?

Makan til frekkhet da du. Mulig det er noen innlegg jeg ikke har lest her, er det noen som har påstått at du blir psykisk frisk av fysisk aktivitet? At det vil hjelpe på psyken er det liten tvil om, men frisk blir du ikke.

Det virker bare som dere mener det, at det er så lett. Hadde masse fysiske smerter da jeg vokste opp, og var plaget av ånder og demoner! Jeg levde et dobbeltliv. Noen ganger kunne jeg ikke ut å leke, bare lå i sengen og orket ingenting. Vennene mine visste at jeg hadde slike perioder, og at jeg var litt rar. Ingen tok meg til lege, jeg var bare sånn. 

Så jeg er frekk og nå? Skriver bare det jeg føler og tenker. Og det virker som enkelte tror at fysisk aktivitet løser ALT ja...

Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det virker bare som dere mener det, at det er så lett. Hadde masse fysiske smerter da jeg vokste opp, og var plaget av ånder og demoner! Jeg levde et dobbeltliv. Noen ganger kunne jeg ikke ut å leke, bare lå i sengen og orket ingenting. Vennene mine visste at jeg hadde slike perioder, og at jeg var litt rar. Ingen tok meg til lege, jeg var bare sånn. 

Så jeg er frekk og nå? Skriver bare det jeg føler og tenker. Og det virker som enkelte tror at fysisk aktivitet løser ALT ja...

Hva du mener det virker som kan ikke vi andre gjøre noe med, men det er altså ingen her som mener det er lett. Det som er litt frustrerende er at du klager over ting, men du gjør ingenting for å prøve å bli kvitt det. Joda, du tar medisiner og det er veldig bra, men dersom man har smerter så må man enten ha de i stillhet eller forsøke å gjøre noe med det. Jeg sier ikke nå at du skal legge ut på langtur (selv om du sikkert hadde hatt godt av det), men du må i det minste følge opp med legen. Smerter blir ikke borte av bilder. Først når alt er forsøkt er det greit å klage litt, kanskje også mens du prøver å gjøre noe med smertene, men ikke når du ikke prøver å bli kvitt dem.

Ingen tok meg til lege heller, jeg var bare jævlig sta og vrang, trodde dem. Det hjelper ikke å sitte nå og tenke på at noen burde tatt deg til lege da du var barn. Skaden har skjedd (psykosen eller hva du nå har), vi kan ikke skru tiden tilbake.

Ja, når du ber folk klappe igjen uten grunn så er du faktisk frekk, selv om du "bare" skriver det du tenker ;)

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk aktivitet hjelper på mye, inkludert søvn, overvekt og generell velvære. Og det at du så ånder allerede i barndommen viser at du sannsynligvis har vært syk hele livet.

Anonymkode: ece60...f6e

Skrevet
36 minutter siden, Madelenemie skrev:

:-)

Leste dessverre feil, trodde du skrev, klebebånd, og tenkte du mente dobbeltsidig borrelås, da ble jeg glad, for lettere å mene noe om konkrete ting. Kanskje du likevel skulle prøvd litt dobbeltsidig borrelås;)

Dobbeltsidig borrelås mellom foten og gulvet, så kanskje hun hadde svevd litt mindre :D Sorry Stjernestøv, nå var det jeg som var frekk!

stjernestøv
Skrevet
12 minutter siden, Trine skrev:

Hva du mener det virker som kan ikke vi andre gjøre noe med, men det er altså ingen her som mener det er lett. Det som er litt frustrerende er at du klager over ting, men du gjør ingenting for å prøve å bli kvitt det. Joda, du tar medisiner og det er veldig bra, men dersom man har smerter så må man enten ha de i stillhet eller forsøke å gjøre noe med det. Jeg sier ikke nå at du skal legge ut på langtur (selv om du sikkert hadde hatt godt av det), men du må i det minste følge opp med legen. Smerter blir ikke borte av bilder. Først når alt er forsøkt er det greit å klage litt, kanskje også mens du prøver å gjøre noe med smertene, men ikke når du ikke prøver å bli kvitt dem.

Ingen tok meg til lege heller, jeg var bare jævlig sta og vrang, trodde dem. Det hjelper ikke å sitte nå og tenke på at noen burde tatt deg til lege da du var barn. Skaden har skjedd (psykosen eller hva du nå har), vi kan ikke skru tiden tilbake.

Ja, når du ber folk klappe igjen uten grunn så er du faktisk frekk, selv om du "bare" skriver det du tenker ;)

Ok. 

Er ikke bitter pga av fortiden, det var min karma :) 

stjernestøv
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fysisk aktivitet hjelper på mye, inkludert søvn, overvekt og generell velvære. Og det at du så ånder allerede i barndommen viser at du sannsynligvis har vært syk hele livet.

Anonymkode: ece60...f6e

Hadde mye kommunikasjon med Gud og. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. 

Er ikke bitter pga av fortiden, det var min karma :) 

Og du vet hva de sier, karma's a bitch :D

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Og du vet hva de sier, karma's a bitch :D

Jepp ;) 

Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Hehe ja kanskje det....syns jeg ser meg. 

Ja du burde prøve det. Det er mange voksne som spiller det bl.a. meg selv. Kanskje det får deg til å gå ut på jakt etter pokemon.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Fionys skrev:

Ja du burde prøve det. Det er mange voksne som spiller det bl.a. meg selv. Kanskje det får deg til å gå ut på jakt etter pokemon.

Ok. Må være oppholdsvær da...

Skrevet
52 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Må være oppholdsvær da...

Har du ikke vanntett telefon? :)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Fionys skrev:

Har du ikke vanntett telefon? :)

Tror ikke det...

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg får plutselig inn følelser og tanker som ikke er mine, og minner om fortiden som ikke er mine. Tenker mye på min mor...som ikke er min mor. Tror jeg har en klebeånd og vet hvem det er, er dette og vrangforestillinger? 

http://www.feelings.no/vistema_side.asp?Tema=1968&Side=105

Tankeoverføring er et symptom på din lidelse. Ånder finnes ikke, hverken klebrige eller glatte.

Anonymkode: 6e3c4...b8c

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Hadde mye kommunikasjon med Gud og. 

I kombinasjon med det andre høres ikke dette helt friskt ut...

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke det...

Ta med en paraply om det regner så det ikke treffer telefonen. Det funker om det ikke blåser så mye :)

Som andre her vil også jeg anbefale fysisk aktivitet i en eller annen form. Selv er jeg avhengig av det på en god måte. Det holder meg fysisk frisk, det sikrer bedre søvn, det gir meg mestring og det virker forebyggende for bipolare episoder. 

Jeg har drevet med idrett siden barndommen og på et ganske høyt nivå i en periode, så for meg er det godt innarbeidet. Jeg skal derfor ikke påstå at det er lett å komme igang som voksen, spesielt hvis man har fysiske utfordringer i form av overvekt, slitasje eller noe annet. Men jeg tror jeg kan garantere at man ikke vil angre om man klarer å få kontinuitet i fysisk aktivitet (ukentlig). Til det er gevinsten såpass stor. 

Det var en svensk psykiater som sa at hvis vi klarer å lage en pille som gjør det samme med hjernen som det fysisk aktivitet gjør, vil det være verdens mest solgte medisin. Syns behandleren din burde skrevet ut mosjon på resept. 

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet hva jeg opplever, jeg vet hvem ånden er. Og ja, fysisk aktivitet løser sikkert mine tunge psykiske problemer!!!!

Kan bestille ny time ja. 

Må bare si dere har lettvinte løsninger på problemene mine, psykiatrien har ikke kommet så langt som dere. Gjør jeg det dere sier blir jeg jo frisk!

Det er ingen som har sagt at du blir psykisk frisk av å røre på deg minst en halvtime hver dag og spise adskillig sunnere enn du ofte gjør, men det vil hjelpe enormt på din fysiske helse, noe som vil gjøre det litt lettere også psykisk etterhvert. Du vil komme i bedre form og gå ned i vekt, noe som igjen vil i alle fall minske smertene dine en god del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...