Gå til innhold

Klebeånd.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Det virker bare som dere mener det, at det er så lett. Hadde masse fysiske smerter da jeg vokste opp, og var plaget av ånder og demoner! Jeg levde et dobbeltliv. Noen ganger kunne jeg ikke ut å leke, bare lå i sengen og orket ingenting. Vennene mine visste at jeg hadde slike perioder, og at jeg var litt rar. Ingen tok meg til lege, jeg var bare sånn. 

Så jeg er frekk og nå? Skriver bare det jeg føler og tenker. Og det virker som enkelte tror at fysisk aktivitet løser ALT ja...

Men da må du snart innse at vi ikke klarer å hjelpe deg dessverre. Som du sier har du en tung psykisk lidelse. Vi prøver å svare så godt vi kan og fysisk aktivitet hjelper mot det å være deppa. Sannsynligvis hjelper det ikke deg, men kan umulig gjøre det verre. Du får i det minste forbrent noen kalorier.

stjernestøv
Skrevet
16 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Men da må du snart innse at vi ikke klarer å hjelpe deg dessverre. Som du sier har du en tung psykisk lidelse. Vi prøver å svare så godt vi kan og fysisk aktivitet hjelper mot det å være deppa. Sannsynligvis hjelper det ikke deg, men kan umulig gjøre det verre. Du får i det minste forbrent noen kalorier.

Ja skal prøve å ikke skrive mer...

AnonymBruker
Skrevet

Får vel mye kjeft nå, men jeg støtter deg i din virkelighetsoppfatning jeg faktisk. Det betyr ikke at du ikke lider under dette og at det også kan oppleves skummelt for deg, så det betyr ikke at jeg oppfatter at det er positivt for deg å ha klebeånder eller se ting som andre prøver å fortelle deg ikke er der. Det beste rådet jeg kan gi er å trene som de andre sier og være fysisk aktiv og forsøke å meditere og bruke bønn, og IKKE fokusere på dette negativt, da forstørrer du problemet. Tenk heller hva du vil med livet ditt, hvem du vil ha kontakt med av mennesker og hva du ønsker å gjøre. Om du er innlagt syns jeg du skal forsøke en samtale med sykehuspresten og/eller noen av de ansatte.

Anonymkode: 3028f...163

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...