Gå til innhold

Sorte hull i hukommelsen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Har jeg fått alsheimer light, siden jeg avogtil gjør ting jeg ikke husker, som jeg pleide å huske for ett år siden om jeg gjorde dem? Jeg gjør dem lige mye om dagen som jeg gjør dem ofte om nettene. Om nettene hender det at jeg prater tulleord med "åndelig-stemme" også. Og jeg er litt trøtt om dagene, fordi jeg våkner uten å huske det opp om nettene å hiver etter pusten å hyperventilerer i 2 sekunder som om jeg har hatt pustestopp. "Men jeg snorker ikke". Noen ganger får jeg dette pustegreiene når jeg skal sove men er halv våken også og de husker jeg. Når jeg skal hvilesove på sofaen i stua, får jeg ofte en grusom "jeg skal svinne henn" opplevelse. når jeg ligger på rygg mister jeg ofte pusten når jeg er trett. Er det bare skjult angst, eller er det noe verre? Jeg tok nettopp EEG i et døgn. Det var normalt.

Skrevet (endret)

Det er nok normalt. Du leter for mye etter mulige symptomer.

Endret av Xtra
Blomsterfluen
Skrevet
Et øyeblikk siden, Xtra skrev:

Det er nok normalt. Du leter for mye etter mulige symptomer.

Du vet ikke om jeg leter etter symptomene eller ikke. Jeg får de symptomene jeg får, uten at jeg leter etter dem.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Du vet ikke om jeg leter etter symptomene eller ikke. Jeg får de symptomene jeg får, uten at jeg leter etter dem.

Når du tolker helt vanlige hendelser som symptomer, så leter du etter dem. 

Anonymkode: 7d944...dab

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du tolker helt vanlige hendelser som symptomer, så leter du etter dem. 

Anonymkode: 7d944...dab

Jeg tolker dem ikke som symptomer, jeg bare stiller spørsmål. Det er forskjell på "å lure på", og det å si "jeg har". Jeg har ikke sagt i denne tråden at jeg har alsheimers, jeg spurte bare om det kunne være tegn på at jeg har alsheimer. Jeg mente aldri at jeg tror selv jeg har det. Jeg har det vanskelig med meg selv når jeg over alt alltid bare får de samme beskjedene om at jeg leter etter symptomer når jeg bare kommer med spørsmål.

Blomsterfluen
Skrevet

Forresten. Jeg mente å skrive EKG, og ikke EEG.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...