Annkarin Skrevet 29. juli 2016 Skrevet 29. juli 2016 Tenk om det var sannheten. Jeg hadde kontakt med Gud og alt hadde en sammenheng og nå har jeg mistet sammenhengene og kontakten med Gud 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2016 Skrevet 29. juli 2016 15 minutter siden, Annkarin skrev: Tenk om det var sannheten. Jeg hadde kontakt med Gud og alt hadde en sammenheng og nå har jeg mistet sammenhengene og kontakten med Gud Man pleier å miste kontakten med Gud når man tar ap... 0 Siter
Annkarin Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Skrevet 29. juli 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Man pleier å miste kontakten med Gud når man tar ap... Jeg gikk på AP mens jeg var psykotisk 0 Siter
Annkarin Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Skrevet 29. juli 2016 Hvis jeg virkelig var psykotisk da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juli 2016 Skrevet 29. juli 2016 Et øyeblikk siden, Annkarin skrev: Jeg gikk på AP mens jeg var psykotisk Ok. For liten dose da... 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. juli 2016 Skrevet 29. juli 2016 33 minutter siden, Annkarin skrev: Tenk om det var sannheten. Jeg hadde kontakt med Gud og alt hadde en sammenheng og nå har jeg mistet sammenhengene og kontakten med Gud Dette var sykdom og psykose. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, Annkarin skrev: Tenk om det var sannheten. Jeg hadde kontakt med Gud og alt hadde en sammenheng og nå har jeg mistet sammenhengene og kontakten med Gud Kan du ikke skrive oppfølgeren til bibelen? Den gamle har vist seg å være bare tull. Anonymkode: 0defc...5ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 Skrevet 29. juli 2016 5 minutes ago, AnonymBruker said: Kan du ikke skrive oppfølgeren til bibelen? Den gamle har vist seg å være bare tull. Anonymkode: 0defc...5ed Hvis det blir en oppfølger, så må det bli trllogi. Det blir alltid trilogi. Anonymkode: 90e27...75b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. juli 2016 Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, Annkarin skrev: Tenk om det var sannheten. Jeg hadde kontakt med Gud og alt hadde en sammenheng og nå har jeg mistet sammenhengene og kontakten med Gud Hvordan var funksjonen din på denne tiden? Bedre enn vanlig? Klarte du de daglige oppgavene selv, og forsørget du deg av eget arbeid? 0 Siter
Annkarin Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Hvordan var funksjonen din på denne tiden? Bedre enn vanlig? Klarte du de daglige oppgavene selv, og forsørget du deg av eget arbeid? Nei jeg gråt hele natten fordi Gud fortalte om alle sykdommene jeg ville få og så skulle jeg ta fly hjem og det var såvidt jeg maktet det, var livredd jeg skulle klikke og flyet nødlande pga meg, måtte gå på do og gråte flere ganger og så fake it till I made it home og så dro jeg på legevakta og ble innlagt og blamerte meg sexuelt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, Annkarin skrev: Nei jeg gråt hele natten fordi Gud fortalte om alle sykdommene jeg ville få og så skulle jeg ta fly hjem og det var såvidt jeg maktet det, var livredd jeg skulle klikke og flyet nødlande pga meg, måtte gå på do og gråte flere ganger og så fake it till I made it home og så dro jeg på legevakta og ble innlagt og blamerte meg sexuelt Skjer ikke dette ofte etter ferieturene dine? Anonymkode: 0776a...545 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2016 Skrevet 30. juli 2016 9 timer siden, Annkarin skrev: Nei jeg gråt hele natten fordi Gud fortalte om alle sykdommene jeg ville få og så skulle jeg ta fly hjem og det var såvidt jeg maktet det, var livredd jeg skulle klikke og flyet nødlande pga meg, måtte gå på do og gråte flere ganger og så fake it till I made it home og så dro jeg på legevakta og ble innlagt og blamerte meg sexuelt Hvis det nå skulle finnes en gud - hvorfor skulle han sitte og fortelle deg hvilke sykdommer du skulle få??? De fleste av oss andre ofrer han ikke en tanke tydeligvis, vi hører i alle fall ikke noe fra ham. 3 Siter
ISW Skrevet 30. juli 2016 Skrevet 30. juli 2016 2 timer siden, Lillemus skrev: Hvis det nå skulle finnes en gud - hvorfor skulle han sitte og fortelle deg hvilke sykdommer du skulle få??? De fleste av oss andre ofrer han ikke en tanke tydeligvis, vi hører i alle fall ikke noe fra ham. Fantastisk formulert 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 Skrevet 30. juli 2016 2 hours ago, issomethingwrong said: Fantastisk formulert Du bygger allianser i den retningen også? Anonymkode: 90e27...75b 0 Siter
ISW Skrevet 30. juli 2016 Skrevet 30. juli 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bygger allianser i den retningen også? Anonymkode: 90e27...75b ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.