Gå til innhold

Reaktiv depresjon- NHD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorvidt kaller man det psykiske sykdommer eller lidelser når voksne damer har tendens til reaktiv depresjon og angst?  Jeg skrev om tvangsinnleggelse av venninnen min og jeg ville aldri se på henne som psykisk syk eller psykiatrisk pasient selv om hun har hatt perioder i livet med depresjon og angst.  Da må ganske stor del av befolkningen være psykiatriske pasienter.

Hun er langt nede enkelte dager nå etter hendelsen.  Hun har vært i kontakt med riktige instanser, men da jeg fortalte henne NHDs svar om at dette var lovbrudd siden hun ikke snakket med lege var hun pessimistisk og sa at de mente sikkert at det holdt at det var lege på avdelingen som tok avgjørelsen og sendte vaktene.  Hun sa at vikaren til fastlegen var bare opptatt av at han ikke var tilstede og visste ingenting og ikke hørte på henne.  Hvorvidt er det vanlig at sånt skjer?  Jeg har aldri hørt noe lignende, og trodde ikke at dette gikk an.  Hun ble rett og slett arrestert midt på natta og var ikke et fritt menneske i noen timer.  På vanlige sykehus kan ingen nekte deg å gå selv om det kan frarådes på det sterkeste.

Anonymkode: 5e805...97c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...