Gå til innhold

NHD - Fikk sprøyte og hva skal jeg gjøre er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Trilafon på dps på fredag. Også tar jeg 4 mg trilafon om morningen, og 400 solian om kvelden, solian trapper jeg ned. Har aldri tatt sprøyter før, men jeg tror jeg må ta sprøyte hver 14 dag. Behandlern min sier det er en bra medisin for psykose, men jeg tar den for å roe ned ocd depresjon agressjon og for å ikke bli psykotisk igjen. Men vi er uenige om hvorfor jeg tar den.

2 ) Det andre jeg vil si er at jeg snart blir gal. Jeg blir alvorlig fjern hver eneste dag, jeg skjønner ikke hva det kommer av. Det har blitt så dårligere og dårligere at jeg ligger på sofaen nesten HELE dag, bortsett fra do besøk, mat , drikke, medisiner, og pusser tenna. Kan nesten ikke gå ut. Jeg får alvorlig uvirkelighetsfølelse og alvorlig fjernhet, hvordan kan dps finne ut hva dette er? Vet ikke om dette er dissosiativ lidelse, hva er behandlingen for dette? er jeg for hele livet dømt til å sove hele dagen? for et liv jeg har?

3) Er det normalt at en 20 åring ligger på sofaen heledag, null aktivititet? Hvor kommer dette til å ende? jeg kommer til å få masse tillegs sykdommer som hjertestopp, kreft, mye mer, pliss jeg veier 106 kg, og er 183 høy. 

4) Jeg ringte legevakten , og jeg skjønner IKKE HVA DET ER MED FOLK. HVORFOR FORSTÅR IKKE HELSEPERSONELL AT DET Å VÆRE FJERN ER VELDIG ALVORLIG OG UBEHAGELIG, hun sa :'' Vi kan fikse transport ned'' Altså hallo? jeg kan ikke ta drosje når jeg er så fjern, jeg stirrer på flekker, og ser helt gal ut, har merka at jeg ikke får svar når jeg stiller om denne problemstillingen her på forumet, er vi med fjernhet glemt, er kjempe redd håper du svarer meg NHD og andre som vil, dette gir meg mye depresjon, og overvåkningen av meg fra politiet og kvinner fortsetter

stjernestøv
Skrevet

Kan si at jeg kjenner til det med fjernhet...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at du har det vondt. Håper du får svar fra NHD, synes du fortjener det. Du er flink som tar medisinene du får også. 

Anonymkode: 4d5ed...f58

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Kan si at jeg kjenner til det med fjernhet...

Kan du forklare litt mer, er du rammet av det fortsatt? hver dag?

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Anonymesen skrev:

Kan du forklare litt mer, er du rammet av det fortsatt? hver dag?

Ja det kommer ganske ofte, føler meg fjern fra alt rundt meg. Jeg har også tatt trilafon sprøyte før, håper det hjelper deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...