Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kan jeg kjøre bil igjen, etter inntak av tramadol og/eller paraseth?

Anonymkode: a9591...dd8

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Paracet: Når som helst. Ingen restriksjoner.

Tramadol/Nobligan: Noe avhengig av dose og hvordan det brukes og hvor lenge det er brukt.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Tramadol/Nobligan: Noe avhengig av dose og hvordan det brukes og hvor lenge det er brukt.

16 x 50 mg fordelt på 2 1/2 uke. Tok 50 mg i dag morges, og må kanskje ta 50 mg i kveld. Men skal kjøre til jobb i morgen tidlig, og er derfor redd jeg ikke kan ta noe i kveld.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Når jeg ikke vet så får jeg klare meg uten i kveld. Men kan jeg kjøre i morgen når jeg tok en på 50 mg tidlig i dag?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Etter min vurdering kan du trygt ta 50 mg i kveld. Du vet jo hvordan den virker på deg. Hvis du føler deg helt ok i morgen, er det trygt.

AnonymBruker
Skrevet
Den 31. juli 2016 at 22.28, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Etter min vurdering kan du trygt ta 50 mg i kveld. Du vet jo hvordan den virker på deg. Hvis du føler deg helt ok i morgen, er det trygt.

Er det et minste antall timer det bør gå fra inntak til bilkjøring, eller er det bare å kjenne etter formen?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...