Gå til innhold

Nhd - økte leververdier og fottur i fjellet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I disse ferietider er det fristende å søke råd der muligheten finnes, selv om det er litt på siden av psykiatri. Har nylig fått påvist økende leververdier, verdiene doblet seg de to siste ukene før siste prøve, og alat/asat var 106/190. Seponerte derfor lamictal for 4 dager siden da legen trodde den var årsaken til de forhøyede verdiene (jeg er imidlertid ikke sikker på at dette er årsaken, da jeg også tidligere har hatt noen episoder med økte verdier - men vesentlig lavere enn denne gangen. Har skiftet fastlege siden den gang). Planen er å gå 8 dager i fjellet alene, med oppstart slutten av denne uken. Er det noen grunn til å utsette turen fordi situasjonen er litt uavklart? Skal ikke gå i veldig tungt terreng, men har dagsetapper på 7-8 timer. 

(Fastlege ikke tilgjengelig pga ferie, derfor jeg prøver å få et råd her.)

Anonymkode: 42435...a59

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har ingen motforestillinger mot turen så lenge du føler deg frisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...