AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 Skrevet 1. august 2016 I disse ferietider er det fristende å søke råd der muligheten finnes, selv om det er litt på siden av psykiatri. Har nylig fått påvist økende leververdier, verdiene doblet seg de to siste ukene før siste prøve, og alat/asat var 106/190. Seponerte derfor lamictal for 4 dager siden da legen trodde den var årsaken til de forhøyede verdiene (jeg er imidlertid ikke sikker på at dette er årsaken, da jeg også tidligere har hatt noen episoder med økte verdier - men vesentlig lavere enn denne gangen. Har skiftet fastlege siden den gang). Planen er å gå 8 dager i fjellet alene, med oppstart slutten av denne uken. Er det noen grunn til å utsette turen fordi situasjonen er litt uavklart? Skal ikke gå i veldig tungt terreng, men har dagsetapper på 7-8 timer. (Fastlege ikke tilgjengelig pga ferie, derfor jeg prøver å få et råd her.) Anonymkode: 42435...a59 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. august 2016 Skrevet 1. august 2016 Jeg har ingen motforestillinger mot turen så lenge du føler deg frisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.