Annkarin Skrevet 1. august 2016 Skrevet 1. august 2016 Fins det VTA-bedrifter som synes det er greit at folk jobber 50% f.eks og ikke fullt? Fretex for eksempel. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 Ja, det er jo noe av poenget med en VTA-bedrift. Tror opplegget på Fretex er bra, men de har ikke tilbud over hele landet. Mange av disse bedriftene tilbyr mest type samlebåndsoppgaver, så om du ikke liker repetitivt arbeid igjennom dagen ville jeg forhørt meg om mulighet for et VTA-tiltak i en ordinær bedrift. Dette kan NAV hjelpe deg med 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. august 2016 Forfatter Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, FjellOgDalar skrev: Ja, det er jo noe av poenget med en VTA-bedrift. Tror opplegget på Fretex er bra, men de har ikke tilbud over hele landet. Mange av disse bedriftene tilbyr mest type samlebåndsoppgaver, så om du ikke liker repetitivt arbeid igjennom dagen ville jeg forhørt meg om mulighet for et VTA-tiltak i en ordinær bedrift. Dette kan NAV hjelpe deg med Hva slags bedrifter?? 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. august 2016 Forfatter Skrevet 2. august 2016 Snakket med nav, hun som hadde med det å gjøre skulle ringe meg opp. Håper hun gjør det. Må ha noe å gjøre på ovenfor mine leieboere, ikke bare Dasse hjemme 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 Det er ulike bedrifter over det ganske land, ligger under den aktuelle kommunen man bor i. F.eks. har man Løxa i Bærum og Asker Produkt i Asker. 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. august 2016 Forfatter Skrevet 2. august 2016 Jeg må ha noe å gjøre, kjeder meg så ekstremt 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. august 2016 Forfatter Skrevet 2. august 2016 Tror dere man kan få vta jobb i f.eks Cubus, KappAhl, zizzi e.l? Eller på hotell? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 Det er slikt man må sjekke med de ulike arbeidsgiverne, men dette burde NAV kunne hjlepe deg med. 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. august 2016 Forfatter Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, FjellOgDalar skrev: Det er slikt man må sjekke med de ulike arbeidsgiverne, men dette burde NAV kunne hjlepe deg med. Håper NAV ringer meg slik de sa 0 Siter
Annkarin Skrevet 3. august 2016 Forfatter Skrevet 3. august 2016 Det kan visst være flere år ventetid sier NAV....:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.