Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det VTA-bedrifter som synes det er greit at folk jobber 50% f.eks og ikke fullt? Fretex for eksempel.

FjellOgDalar
Skrevet

Ja, det er jo noe av poenget med en VTA-bedrift. Tror opplegget på Fretex er bra, men de har ikke tilbud over hele landet. Mange av disse bedriftene tilbyr mest type samlebåndsoppgaver, så om du ikke liker repetitivt arbeid igjennom dagen ville jeg forhørt meg om mulighet for et VTA-tiltak i en ordinær bedrift. Dette kan NAV hjelpe deg med :)

Skrevet
2 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Ja, det er jo noe av poenget med en VTA-bedrift. Tror opplegget på Fretex er bra, men de har ikke tilbud over hele landet. Mange av disse bedriftene tilbyr mest type samlebåndsoppgaver, så om du ikke liker repetitivt arbeid igjennom dagen ville jeg forhørt meg om mulighet for et VTA-tiltak i en ordinær bedrift. Dette kan NAV hjelpe deg med :)

Hva slags bedrifter??

Skrevet

Snakket med nav, hun som hadde med det å gjøre skulle ringe meg opp. Håper hun gjør det. Må ha noe å gjøre på ovenfor mine leieboere, ikke bare Dasse hjemme

FjellOgDalar
Skrevet

Det er ulike bedrifter over det ganske land, ligger under den aktuelle kommunen man bor i. F.eks. har man Løxa i Bærum og Asker Produkt i Asker.

Skrevet

Jeg må ha noe å gjøre, kjeder meg så ekstremt 

Skrevet

Tror dere man kan få vta jobb i f.eks Cubus, KappAhl, zizzi e.l? Eller på hotell?

FjellOgDalar
Skrevet

Det er slikt man må sjekke med de ulike arbeidsgiverne, men dette burde NAV kunne hjlepe deg med.

Skrevet
1 minutt siden, FjellOgDalar skrev:

Det er slikt man må sjekke med de ulike arbeidsgiverne, men dette burde NAV kunne hjlepe deg med.

Håper NAV ringer meg slik de sa

Skrevet

Det kan visst være flere år ventetid sier NAV....:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...