Gå til innhold

Vil prøve fontex IGJEN jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig ute av mani med psykose og har fått mani av 40 mg fontex før det igjen, men nå er jeg stabil og vil jobbe. Derfor vil jeg prøve fontex igjen, denne gangen 20 mg da, og tror det vil gå bra for bruker litium og høyere dose abilify enn da jeg ble manisk. Jeg vil ha et lite løft og hjelp mot angsten for mennesker og gjøre feil foran mennesker, så jeg kan klare jobbe i butikk igjen. De skrev jeg passet til den jobben. Men jeg vil ha fontex også for å ikke være så redd sosialt. Det er vel ikke dumt det? Tror ikke jeg blir manisk på bare 20 mg. 

Skrevet
43 minutter siden, Annkarin skrev:

Nylig ute av mani med psykose og har fått mani av 40 mg fontex før det igjen, men nå er jeg stabil og vil jobbe. Derfor vil jeg prøve fontex igjen, denne gangen 20 mg da, og tror det vil gå bra for bruker litium og høyere dose abilify enn da jeg ble manisk. Jeg vil ha et lite løft og hjelp mot angsten for mennesker og gjøre feil foran mennesker, så jeg kan klare jobbe i butikk igjen. De skrev jeg passet til den jobben. Men jeg vil ha fontex også for å ikke være så redd sosialt. Det er vel ikke dumt det? Tror ikke jeg blir manisk på bare 20 mg. 

Dette må du snakke nøye med behandleren din om - enten den som har fulgt deg opp så langt eller den nye. Det er jo fryktelig kort tid siden du var dårlig, så jeg ville kanskje ikke tenkt at du var helt stabil ennå.

Skrevet

fontex er som gjødsel for min hjerne

Skrevet
3 timer siden, Annkarin skrev:

fontex er som gjødsel for min hjerne

Skal du dyrke en hjerne til? :-) siden du snakker om gjødsel?

Skrevet
17 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Skal du dyrke en hjerne til? :-) siden du snakker om gjødsel?

Nei men den skal Gro til sitt fulle potensiale

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...