Annkarin Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 Nylig ute av mani med psykose og har fått mani av 40 mg fontex før det igjen, men nå er jeg stabil og vil jobbe. Derfor vil jeg prøve fontex igjen, denne gangen 20 mg da, og tror det vil gå bra for bruker litium og høyere dose abilify enn da jeg ble manisk. Jeg vil ha et lite løft og hjelp mot angsten for mennesker og gjøre feil foran mennesker, så jeg kan klare jobbe i butikk igjen. De skrev jeg passet til den jobben. Men jeg vil ha fontex også for å ikke være så redd sosialt. Det er vel ikke dumt det? Tror ikke jeg blir manisk på bare 20 mg. 1 Siter
frosken Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 43 minutter siden, Annkarin skrev: Nylig ute av mani med psykose og har fått mani av 40 mg fontex før det igjen, men nå er jeg stabil og vil jobbe. Derfor vil jeg prøve fontex igjen, denne gangen 20 mg da, og tror det vil gå bra for bruker litium og høyere dose abilify enn da jeg ble manisk. Jeg vil ha et lite løft og hjelp mot angsten for mennesker og gjøre feil foran mennesker, så jeg kan klare jobbe i butikk igjen. De skrev jeg passet til den jobben. Men jeg vil ha fontex også for å ikke være så redd sosialt. Det er vel ikke dumt det? Tror ikke jeg blir manisk på bare 20 mg. Dette må du snakke nøye med behandleren din om - enten den som har fulgt deg opp så langt eller den nye. Det er jo fryktelig kort tid siden du var dårlig, så jeg ville kanskje ikke tenkt at du var helt stabil ennå. 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. august 2016 Forfatter Skrevet 2. august 2016 fontex er som gjødsel for min hjerne 0 Siter
ISW Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 3 timer siden, Annkarin skrev: fontex er som gjødsel for min hjerne Skal du dyrke en hjerne til? :-) siden du snakker om gjødsel? 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. august 2016 Forfatter Skrevet 2. august 2016 17 minutter siden, issomethingwrong skrev: Skal du dyrke en hjerne til? :-) siden du snakker om gjødsel? Nei men den skal Gro til sitt fulle potensiale 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.