Gå til innhold

Finnes det statstikk på om folk blir bedre med psykiatisk behandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? svada kommer du med da ja. drittsekk. du representerer et drittsystem. det er FAKTA.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, kitcat skrev:

Og hva tror dere egentlig SENDER folks inn i psykiatrien. Jo nettopp, for mange; SLEMME mennesker og onde handlinger og vonde opplevelser og alt mulig. Så kommer psykiatrien og bare knuser folk i tillegg!!!!!!!!!!!!!!! Tusen takk for at dere bare forsterket inntrykket mitt ang at det er flest slemme og onde mennesker i psykiatrien også og i verden generlt. Her vet man ikke hva psykiatri er for noe og så er det en stor vits av løgner og bedrag og de forkler hele driten med at de "ønsker å hjelpe mennesker" mens dere tvangsmedisinierer folk og overhodet ikke lytter til de!!!!!!!!!!!!!!!! Nei seriøst. Dere gjør SÅ mye galt og urett mot mennesker som har det supervanskelig i seg selv og inni seg selv, og dere må snart begynner å skjønne at HVIS DERE NOENGANG VIRKELIG ØNSKET Å HJELPE NOENSOMHELST OG IKKE BARE SITTER DER OG SYNSE OG FÅ LØNN HØY LØNN OG UTRADERE MENNESKEVERDET TIL FOLK SOM OM DERE NOENGANG ØNSKET Å HJELPE NOEN så måtte dere SETT DET MENNESKET OG LYTTET TIL DET. Dere gjør faktisk stikk motsatt og presser alle gjennom en mølje og tar fra dem menneskeverdet og håpet deres. Styggedom seriøst.

Tror de fleste setter pris på den hjelpen helsepersonell i psykiatrien gir, men noen misfornøyde vil det alltid være uansett hvor man beveger sg. 

Anonymkode: 16331...a65

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, kitcat skrev:

? svada kommer du med da ja. drittsekk. du representerer et drittsystem. det er FAKTA.

Hva har de gjort mot deg forresten, siden du er så sinna? 

Skrevet

Psykiatriens dårlige sider finnes, og det kan være brutalt. Det er noen år siden, men jeg ble gående i 2 måneder med kraftig parkinsonisme, før en lege gadd å bruke 5 minutter på å justere haldoldosen. Værste var att jeg var tvangsmedisinert, det burde kreves seriøs oppfølging av tvangsmedisinerte. Men nå er jo medisinene mindre ille MTP extrapyrmidable bivirkninger.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Problemstilingen er den samme i somatikken, men jeg har aldri hørt noen foreslå at vi ikke skal behandle tilbakefall av angina pectoris, kols eller diabetes med den begrunnelse at de ikke blir varig bra/frisk.

Jeg har fortsatt med denne medisinen. Det er tross alt den som gjorde størst positive endringer, og jeg velger å tro at den fortsatt gjør det, selv om det er mindre effekt.

Når det gjelder somatisk, så er det vel likt som ved psykisk. Når bivirkninger er større enn effekt har det liten hensikt å fortsette. Ved alvorligere lidelser må det aksepteres større bivirkninger. Er det noe kroppen kan ordne opp i selv, kan det i enkelte tilfeller være bedre å prøve å klare seg uten medisiner.

Jeg ønsker meg et best mulig liv. Og det gjør jeg også for min nærmeste som sliter. Min erfaring med behandling er en rund dans med opp og nedturer . Og normale perioder. Hva som skyldes hva, vet jeg ikke. Men jeg ønsker ikke min nærmeste det jeg har opplevd. Hvis det for eksempel er AD som har forsterket disse svingninger, så gjør det meg urolig om min nærmeste også må begynne med det.  Jeg har forstått på min behandler at både effekt og bivirkninger kan uttarte seg mye likt hos familiemedlemmer.

Anonymkode: a7f76...8d0

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har de gjort mot deg forresten, siden du er så sinna? 

Akkurat hvor hjernevasket er dere egentlig? Har dere blitt jugd til så mye at dere bare aksepterer det? Første jeg tenkte om doktornonlineformuet psykiatri er at det er fuckings leger som sitter og poser som pasienter. det er jo bare en giga legemiddelreklame. Jeg hadde akkurat en ikveld en interressant samtale om hvor trange folk er i nøttene, hvor orthodoxe og pettyminded og hvor mye sosial kontroll og sånt slike mennesker representerer. Hvis dere faktisk ikke klarer å SE SELV at offentlig norsk psykiatri er total bullcrap så er dere faktisk blinde i tillegg til psykisk syke. 

Anonymkode: 3a2fc...018

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok du scorer høyest på paranoia skalaen her altså...

Anonymkode: 1540d...d06

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok du scorer høyest på paranoia skalaen her altså...

Anonymkode: 1540d...d06

Hei psykopatkonformen. Hallo! er du helt idiot eller, jeg vet jo at det er mobberhersketeknikk du kommer med her og kalle folk for diagnoser og slikt. jeg sier MENINGEN min om hva jeg syns om den bedritne psykiatrien, og sånne som deg er det flust av på internett som bruker diagnoser som hersketeknikk - ikke ulikt hva de gjør i sykiatrien. lykke til med å gro deg noen hjerneceller, kanskje du og den trange a2 hjernen din faktisk våkner opp en dag. hallo., så nedrig du er!!!!!!!

Skrevet
6 timer siden, kitcat skrev:

Hei psykopatkonformen. Hallo! er du helt idiot eller, jeg vet jo at det er mobberhersketeknikk du kommer med her og kalle folk for diagnoser og slikt. jeg sier MENINGEN min om hva jeg syns om den bedritne psykiatrien, og sånne som deg er det flust av på internett som bruker diagnoser som hersketeknikk - ikke ulikt hva de gjør i sykiatrien. lykke til med å gro deg noen hjerneceller, kanskje du og den trange a2 hjernen din faktisk våkner opp en dag. hallo., så nedrig du er!!!!!!!

Det første du bør tenke på hvis du ønsker å bli hørt er forandre en hel del på hvordan du legger frem ting. Ingen tar deg seriøst slik du holder på.

Det er ingen som gidder å høre på usaklig kritikk og heller ingen som kommer til å ta deg seriøst. Så hvis det er slik du bestandig har holdt på så forstår jeg godt at ingen hører deg.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Fionys skrev:

Det første du bør tenke på hvis du ønsker å bli hørt er forandre en hel del på hvordan du legger frem ting. Ingen tar deg seriøst slik du holder på.

Det er ingen som gidder å høre på usaklig kritikk og heller ingen som kommer til å ta deg seriøst. Så hvis det er slik du bestandig har holdt på så forstår jeg godt at ingen hører deg.

"slik som du holder på" I'm like speaking me honest opinion bout a system thats been HOLDIN ME BACK. IF YOU DONT UNDERSTAND IT THEN THATS YOUR PROBLEM RIGHT THERE. AND I CANT HELP YOU WITH IT. you is dismissing me based on some comments that it seems you dont understand and i feel like theres just billions of people like you in the world and: YOU JUST DONT UNDERSTAND THEN DO YOU, or else you would not be commenting this bullcrap.

Anonymkode: 3a2fc...018

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...