Gå til innhold

Ikke frisk av medisiner.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Bare så det er sagt, har tatt medisiner i flere omganger men aldri følt meg frisk. Så man blir ikke frisk av medisiner, flere med den erfaringen? Bedre blir man jo, kan vel ikke forvente mer?

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare så det er sagt, har tatt medisiner i flere omganger men aldri følt meg frisk. Så man blir ikke frisk av medisiner, flere med den erfaringen? Bedre blir man jo, kan vel ikke forvente mer?

Sannsynligvis ikke.

stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, slabbedask skrev:

Sannsynligvis ikke.

Tragisk :( 

AnonymBruker
Skrevet

De fleste blir nok ikke "friske" med medisiner. Er kanskje heller ikke å forvente. Men å bli friskere i betydning "ha mindre plagsomme symptomer" enn uten medisiner, bør man kunne forvente. Hvis ikke er det vel kanskje på tide å vurdere å kutte ut/bytte medisin.

Anonymkode: 3b067...d9f

Skrevet
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror du må tenke på at medisin er som en hjelpende hånd, men resten av arbeidet må du gjøre selv for å bli bedre.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Fionys skrev:

Tror du må tenke på at medisin er som en hjelpende hånd, men resten av arbeidet må du gjøre selv for å bli bedre.

Har vært tobarnsmor også, da hadde jeg arbeid. Sleit meg gjennom det, for jeg var så dårlig både på og uten medisiner. Er glad de er voksne nå. 

stjernestøv
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste blir nok ikke "friske" med medisiner. Er kanskje heller ikke å forvente. Men å bli friskere i betydning "ha mindre plagsomme symptomer" enn uten medisiner, bør man kunne forvente. Hvis ikke er det vel kanskje på tide å vurdere å kutte ut/bytte medisin.

Jeg blir mindre åndelig av medisiner, og litt mindre dårlig. Mindre redd. Men da ungene var små måtte jeg ut, og jeg måtte masse. Virker som de fleste her inne tror jeg har ligget på sofaen hele livet.

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg blir mindre åndelig av medisiner, og litt mindre dårlig. Mindre redd. Men da ungene var små måtte jeg ut, og jeg måtte masse. Virker som de fleste her inne tror jeg har ligget på sofaen hele livet.

Men da klarer/orker du sikkert mer nå også?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, slabbedask skrev:

Men da klarer/orker du sikkert mer nå også?

Vet ikke, det virker som det har blitt verre med årene. Men det var verst når ungene var små, gledet meg bare til de skulle bli større. Men jeg gikk rundt i en tåke hele tiden. Men det var et år jeg ikke klarte noe, det året lå jeg på sofaen. Men får se når jeg blir bestemor, kanskje det vil gi ny livsgnist. Men har en nevø jeg hadde mye da han var mindre, var plaget med tåke og fjernhet da også. Men klarte å ha han, hadde han mye da men ikke nå lenger. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, stjernestøv said:

Da høres det jo ut som du har nytte av meds, og bør finne noen du kan stå på over tid. Jeg har ingen grunn til å spekulere i hvorvidt du har ligget for mye på sofaen eller ei. Er meds vi snakker om her vel...

stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da høres det jo ut som du har nytte av meds, og bør finne noen du kan stå på over tid. Jeg har ingen grunn til å spekulere i hvorvidt du har ligget for mye på sofaen eller ei. Er meds vi snakker om her vel...

Ok. Ja har vel noe nytte av dem. 

Nicklusheletida
Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg legger i hvertfall merke til at du virker litt friskere nå enn du gjorde før sommeren. 

Nå har du i det minste greid å fokusere på kostholdet og gått ned 3 kilo. Før sommeren dreide det seg kun om ånder, energier og tåpelige videoer. 

Nå er du mer konstruktiv og GJØR noe med vekta og ikke bare prater og prater :)

Det er da fremgang det ? :)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg legger i hvertfall merke til at du virker litt friskere nå enn du gjorde før sommeren. 

Nå har du i det minste greid å fokusere på kostholdet og gått ned 3 kilo. Før sommeren dreide det seg kun om ånder, energier og tåpelige videoer. 

Joda det er jo det :) 

Er ikke så interessert i åndelige ting lenger. 

Nicklusheletida
Skrevet

Nicklusheletida
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Joda det er jo det :) 

Er ikke så interessert i åndelige ting lenger. 

Nei og da blir det bedre plass i hodet til noe mer « matnyttig » Et sunnhetstegn det :)

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Nei og da blir det bedre plass i hodet til noe mer « matnyttig » Et sunnhetstegn det :)

Vet ikke jeg, det åndelige er jo meg. Føler ikke jeg gjør så mye nyttig, men får se til høsten om jeg begynner å gå på dagsenteret igjen. Må komme meg litt ut. I morgen reiser vi på helgetur og jeg gruer meg, liker ikke å sitte i bil. Og det var automatisk innsjekking? Har jeg aldri vært ute for. 

Nicklusheletida
Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke jeg, det åndelige er jo meg. Føler ikke jeg gjør så mye nyttig, men får se til høsten om jeg begynner å gå på dagsenteret igjen. Må komme meg litt ut. I morgen reiser vi på helgetur og jeg gruer meg, liker ikke å sitte i bil. Og det var automatisk innsjekking? Har jeg aldri vært ute for. 

Det er irriterende med alt som er nytt, men det går som regel greit :)

Skrevet

Tragisk :( 

Tror heller ikke på at en kan bli helt frisk av medisiner, men at de kan hjelpe deg til å fungerer bedre, eller holde den psykiske helsa i sjakk på en  måte. Noen påstår også de blir friske, men det er ikke sikkert at dette bare skuldes medisinene, men en kombinasjon av flere ting.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Det er irriterende med alt som er nytt, men det går som regel greit :)

Ja håper det går greit :) Håper vi overlever helgen og....

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, FGT skrev:

Tror heller ikke på at en kan bli helt frisk av medisiner, men at de kan hjelpe deg til å fungerer bedre, eller holde den psykiske helsa i sjakk på en  måte. Noen påstår også de blir friske, men det er ikke sikkert at dette bare skuldes medisinene, men en kombinasjon av flere ting.

Ja det er nok en kombinasjon av flere ting. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...