Gå til innhold

Hvordan snu tankegangen uten profesjonell hjelp? Eller er denne mannen farlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg fikk forhøyet risiko i dette innlegget, altså forhøyet risiko for gjentagelse av vold. 

Det har jo vært "rolig" i to år. Burde det ikke være greit utgangspunkt? 

Anonymkode: fffe0...192

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor jeg fikk forhøyet risiko i dette innlegget, altså forhøyet risiko for gjentagelse av vold. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir litt forvirret av deg innimellom. Det er jo du som stiller spørsmålene - og du får svar. 

Anonymkode: 347dd...d68

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Du kan ikke få utført HCR-20.

Derimot kan politiets erfaring med han de siste tre år være nyttig for å vurdere voldsrisiko.

Mener du at jeg bør gå til politiet for å få vurdert situasjonen selv om det ikke har skjedd noe på de to årene?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at jeg bør gå til politiet for å få vurdert situasjonen selv om det ikke har skjedd noe på de to årene?

Det er helt åpenbart at han gjør det. Han hadde neppe skrevet det hvis han ikke mente det.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir litt forvirret av deg innimellom. Det er jo du som stiller spørsmålene - og du får svar. 

Beklager, men jeg er ganske forvirret selv. Jeg prøver å finne noen fornuftige svar og kanskje få disse svarene "godkjent" fra andre brukere.

Jeg kontaktet han. Han svarte. Vi hadde vennlig samtale og ønsket hverandre lykke til videre. Han avsluttet samtalen med at jeg måtte ikke finne på å være redd for jeg er tilgitt for lengst.  Vel, jeg er litt lettet nå. Burde jeg stole på det han har sagt? Ut i fra hva psykologen sier så har han psykopati trekk, vet ikke hva det går ut på men er det slik at slike folk vet ikke hva de snakker om eller hva betyr enentlig det? 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leit å høre at du ble utsatt for dette. Var du like redd som meg? Hvilken hjelp fikk du? 

I følge ekspertsvar så er det forhøyet risiko for min del. Hva tenker du om det da? Hvem var det som plaget deg?

Han som plaget meg aller mest var utrolig nok aka dessverre utenlandsk statsborger så han ble aldri tatt. han hakke forandra seg noenting og holder fremdeles på å plage meg på diverse måter, selvom jeg melde han til norske purken. han er en gærning dessverre og de innser det SJELDENT selv og han hakke søkt hjelp til forbedring tilfeldigvis eller fått no straff. langt derifra. så sånn er det da. jeg vakke så redd for han enkli fordi jeg innså ikke selv hvor gærn han var. så tenkte ikke så mye på det, selvom han trakasserte meg i åresvis så visste jeg ikke om noenting annet da og hadde ikke noen metode for å si fra på pga det var ekstremt mange som plagde meg og jeg hadde så mye trøbbel hele tiden at jeg ikke faktisk kunne gjøre noenting med det.

Anonymkode: 60acc...198

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...