Annkarin Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Som jeg følte under mani. Nå føler jeg litium har skrudd av nærværet. Så ufattelig teit. Det vil jo si det ikke var ekte? Eller må man være ekstra sensitiv i en mani eller psykose for å greie ta inn Gud? Det er vel ikke særlig allmektig 0 Siter
Annkarin Skrevet 6. august 2016 Forfatter Skrevet 6. august 2016 Bør jeg fjerne føflekkene mine siden Gud advarte om føflekkreft selv om legene sier føflekkene er normale? Så bør jeg kutte ut rødt kjøtt i store mengder også pga de andre sykdommene 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Du bør høre på fastlegen din. 0 Siter
FGT Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 (endret) "Eller må man være ekstra sensitiv i en mani eller psykose for å greie ta inn Gud?" Gud er ingen frekvens der en kan peile seg inn på . Det "første" skritt for å bli kjent med gud er et studie i bibelen. Endret 6. august 2016 av FGT 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 Den 8/6/2016 at 19.57, FGT skrev: "Eller må man være ekstra sensitiv i en mani eller psykose for å greie ta inn Gud?" Gud er ingen frekvens der en kan peile seg inn på . Det "første" skritt for å bli kjent med gud er et studie i bibelen. Kan man studere koranen? Anonymkode: e7667...f4c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 Den 6.8.2016 at 19.57, FGT skrev: "Eller må man være ekstra sensitiv i en mani eller psykose for å greie ta inn Gud?" Gud er ingen frekvens der en kan peile seg inn på . Det "første" skritt for å bli kjent med gud er et studie i bibelen. Jo Gud er en frekvens man kan peile seg inn på, det er lys/kjærlighet. 0 Siter
FGT Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan man studere koranen? Anonymkode: e7667...f4c Det kan en sikkert 52 minutter siden, stjernestøv skrev: Jo Gud er en frekvens man kan peile seg inn på, det er lys/kjærlighet. Tenker du på innstillingen kanskje ? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 11 timer siden, FGT skrev: Det kan en sikkert Tenker du på innstillingen kanskje ? Tenker på frekvens 0 Siter
FGT Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: Tenker på frekvens Ok, så du tenker på en måte som satellitt tv der du stiller in parabolantennen mot en sender, og så videre til satellitten, og får inn gud på tv skjermen ? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 11 minutter siden, FGT skrev: Ok, så du tenker på en måte som satellitt tv der du stiller in parabolantennen mot en sender, og så videre til satellitten, og får inn gud på tv skjermen ? Eller som på en radio, frekvenser. Alt har forskjellige frekvenser... 0 Siter
FGT Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 6 timer siden, stjernestøv skrev: Eller som på en radio, frekvenser. Alt har forskjellige frekvenser... Ok, Hva hører du, eller hva ser du da når du har peilet gud inn ? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 1 minutt siden, FGT skrev: Ok, Hva hører du, eller hva ser du da når du har peilet gud inn ? Da har jeg fått svar direkte fra Gud/Universet, jeg ser mye lys og kjærlighet. Det er når jeg ikke har tatt medisiner, ellers tror jeg uansett at Gud passer på meg og hører meg. Men har forstått at jeg skal ha disse psykiske greiene å slite med i dette livet, blir jo ikke kvitt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.