Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg følte under mani. Nå føler jeg litium har skrudd av nærværet. Så ufattelig teit. Det vil jo si det ikke var ekte? Eller må man være ekstra sensitiv i en mani eller psykose for å greie ta inn Gud? Det er vel ikke særlig allmektig 

Skrevet

Bør jeg fjerne føflekkene mine siden Gud advarte om føflekkreft selv om legene sier føflekkene er normale? Så bør jeg kutte ut rødt kjøtt i store mengder også pga de andre sykdommene 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du bør høre på fastlegen din.

Skrevet (endret)

"Eller må man være ekstra sensitiv i en mani eller psykose for å greie ta inn Gud?"

Gud er ingen frekvens der en kan peile seg inn på .  Det "første" skritt for å bli kjent med  gud er et studie i bibelen.  

Endret av FGT
Skrevet
Den 8/6/2016 at 19.57, FGT skrev:

"Eller må man være ekstra sensitiv i en mani eller psykose for å greie ta inn Gud?"

Gud er ingen frekvens der en kan peile seg inn på .  Det "første" skritt for å bli kjent med  gud er et studie i bibelen.  

Kan man studere koranen?

Anonymkode: e7667...f4c

Skrevet
Den 6.8.2016 at 19.57, FGT skrev:

Jo Gud er en frekvens man kan peile seg inn på, det er lys/kjærlighet. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan man studere koranen?

Anonymkode: e7667...f4c

Det kan en sikkert

52 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo Gud er en frekvens man kan peile seg inn på, det er lys/kjærlighet. 

Tenker du på innstillingen kanskje ?

Skrevet
11 timer siden, FGT skrev:

Det kan en sikkert

Tenker du på innstillingen kanskje ?

Tenker på frekvens :) 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Tenker på frekvens :) 

Ok, så du tenker på en måte som satellitt tv der du stiller in parabolantennen mot en sender, og så videre til satellitten, og får inn gud på tv skjermen ?

Skrevet
11 minutter siden, FGT skrev:

Ok, så du tenker på en måte som satellitt tv der du stiller in parabolantennen mot en sender, og så videre til satellitten, og får inn gud på tv skjermen ?

Eller som på en radio, frekvenser. Alt har forskjellige frekvenser...

Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Eller som på en radio, frekvenser. Alt har forskjellige frekvenser...

Ok, Hva hører du, eller hva ser du da når du har peilet gud inn ?

Skrevet
1 minutt siden, FGT skrev:

Ok, Hva hører du, eller hva ser du da når du har peilet gud inn ?

Da har jeg fått svar direkte fra Gud/Universet, jeg ser mye lys og kjærlighet. Det er når jeg ikke har tatt medisiner, ellers tror jeg uansett at Gud passer på meg og hører meg. Men har forstått at jeg skal ha disse psykiske greiene å slite med i dette livet, blir jo ikke kvitt det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...