Gjest (Huff)container Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Var innlagt og veldig redd noen andre pasienter skulle komme inn på rommet mitt. Det var ikke mulig å låse noen dør ... Min redsel viste seg å være med rette. Da jeg kom inn fra et informasjonsmøte hadde noen vært på rommet og tømt ut noe . Veldig ubehagelig og torde nesten ikke si det til personal da jeg var redd de trodde jeg konstruerte noe ( siden jeg ga uttrykk for min bekymring , ble trodd tror jeg men fikk mest beskjed om at det var noen som hadde det ille . Jeg ble ganske redd av dette og fikk få svar når jeg spurte om min sikkerhet , også skummelt å tenke på at jeg kanskje irriterte noen uten å vite det og at de også kunne vist det med andre " midler ". Syns det var få på jobb..og har de noen mulighet til å vite hva som utspiller seg når de er opptatt på andre rom el personal rom? 0 Siter
kitcat Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 i can truly relate to this eh. i was in the prison ward that they diminish a hospital and people were firing bullets through the walls eh. and i were scared. and there were like hit men there and they were saying that they were going to torture me on behalf of the government and everything and i were scared. you've been lied to if you think that nor- way is a free country with like rules and sentences for the bad people. thats all i can say. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.