Gå til innhold

Hvordan er det med Sikkerheten på psykiatrisk avd?

Anbefalte innlegg

Gjest (Huff)container
Skrevet

Var innlagt og veldig redd noen andre pasienter  skulle komme inn på rommet mitt. Det var ikke mulig å låse noen dør ... Min redsel viste seg å være med rette. Da jeg kom inn fra et informasjonsmøte hadde noen vært på rommet og tømt ut noe . Veldig ubehagelig og torde nesten ikke si det til personal da jeg var redd de trodde jeg konstruerte noe ( siden jeg ga uttrykk for min bekymring ,  ble trodd tror jeg men fikk mest beskjed om at det var noen som hadde det ille . 

Jeg ble ganske redd av dette og fikk få svar når jeg spurte om min sikkerhet , også skummelt å tenke på at jeg kanskje irriterte noen uten å vite det og at de også kunne vist det med andre " midler ". Syns det var få på jobb..og har de noen mulighet til å vite hva som utspiller seg når de er opptatt på andre rom el personal rom? 

Skrevet

i can truly relate to this eh. i was in the prison ward  that they diminish a hospital and people were firing bullets through the walls eh. and i were scared. and there were like hit men there and they were saying that they were going to torture me on behalf of the government and everything and i were scared. you've been lied to if you think that nor- way is a free country with like rules and sentences for the bad people. thats all i can say.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...