Gå til innhold

vor frues

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er vor frues hospital i oslo en psykoseavdeling?

Anonymkode: f7845...1be

Skrevet

ja det er det også. de har kanskje flere avdelinger? uansett så behandler de ikke psykoser i norsk psykatri idag de bare medisinerer de med noe tull uten å behandle de. er bare rett og slett å oppbevare folk en stund stikke i de masse nåler med shemisk lobotomeringsdritt og så slippe de ut vilkårlig og bare rett og slett oppbevaring. ingen SOM TAR tak i HVORDAN man kom inn i en psykose. hva en psykose er. eller hvordan man kan nøste opp i den etc. psykiatri er bare løgn og tull.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, kitcat skrev:

ja det er det også. de har kanskje flere avdelinger? uansett så behandler de ikke psykoser i norsk psykatri idag de bare medisinerer de med noe tull uten å behandle de. er bare rett og slett å oppbevare folk en stund stikke i de masse nåler med shemisk lobotomeringsdritt og så slippe de ut vilkårlig og bare rett og slett oppbevaring. ingen SOM TAR tak i HVORDAN man kom inn i en psykose. hva en psykose er. eller hvordan man kan nøste opp i den etc. psykiatri er bare løgn og tull.

Da har vi forskjellig erfaring med vor frues

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har vi forskjellig erfaring med vor frues

ok jeg holdt på å dø der av medisinoverdose så ja, da har vi nok litt forskjellig erfaring. min erfaring med psykiatrien er at de har tvangsmedisinert meg i åresvis og bare aldri tatt tak i noen av min egentlig problemer. Har forsøkt å melde fra til politiet nå om de som truer og trakasserer meg, jeg var så heldig å treffe på både gresk mafia m FLUST av penger og kontakter og dertilhørende sinnsykdom og en gærn fyr som stalket meg i 8 år og trakasserte meg psykisk skjønner du. Det kunne ikke det såkalte hjelpeapparatet gjøre så mye med. De la indirekte som alle andre skylden på meg for at jeg frivillig hadde utsatt meg å bli kjent med den gærne stalkeren og mafiadama hans. Hallo! Kan jo ikke vite alt når man er ung vøtt. Nei så i den perioden da jeg sånn rent tilfeldigvis på ferie "traff på" han gærne engelskmannen kokkolailaen som hadde mafiadame så hadde jeg rusmisbruksproblemer og var såkalt udiagnostisert. Så var ingen i såkalte hjelpeapparatet som fortalte meg at jeg hadde reaktiv altså stressutløst psykose og at crazy making og mixed messages i oppveksten og stalkingen og traumer og rus utløser dette. Neida det måtte jeg finne ut via psykologi og psykiatristudier selv. Fant vel egentlig ut etter å ha lest Skammens historie, en norsk historiebok som beskriver psykiatrien fra igår til idag holdt jeg på å si, og en annen bok om norsk psykiatri at psykatri er totalt vissvass og at det er kvasivitenskap. Men den holdningen trenger jo ikke du å dele med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...