kattefot Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 Hei. Jeg er 62 år og har i mange år gått av og på antidepresiva. For 20 år siden startet jeg på Seroxat, så på Cipramil og til slutt Cipralex i sammenhengende 12 år. Pga div bivirkninger ønsket jeg å slutte atter engang for å se om jeg klarte leve uten, men det går 6-9 mndr før angsten slår til på nytt. Denne gang prøver jeg Brintellix pga få bivirkninger. Har gått på den nå i snart 4 mndr. Gikk lenge på 10 mg, men da virkning på angsten ikke ble som forventet økte jeg til 15mg. Har gått på denne dosen i 6 uker, men har fortsatt angst, pluss en del kvalme. Hva er normaldose på Brintellix, eller er det ingen? Må jeg bare fortsatt vente å se ann? Begynner å bli utålmodig nå. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 Øk til 20 når effekten på 15 er for dårlig. 1 Siter
kattefot Skrevet 7. august 2016 Forfatter Skrevet 7. august 2016 Takk for svar! Da gjør jeg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.