usikker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 Min erfaring er at Fluoxetine hjelper på depresjon. Det hjelper ikke på angst... Jeg trenger hjelp med å takle min angst, jeg har det ikke bra. 0 Siter
ISW Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 4 minutter siden, usikker skrev: Min erfaring er at Fluoxetine hjelper på depresjon. Det hjelper ikke på angst... Jeg trenger hjelp med å takle min angst, jeg har det ikke bra. Kan virke på begge deler men dosen som trengs kan være forskjellig. Kan være at man trenger andre doser for å dempe angst enn depresjon. Fluoxetin (eller rettere sagt stoffets aktive metabolitt) har tilleggseffekter mot angst i forhold til andre SSRI. Det kan være en god medisin mot angst for mange. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2016 Skrevet 8. august 2016 19 timer siden, usikker skrev: Min erfaring er at Fluoxetine hjelper på depresjon. Det hjelper ikke på angst... Jeg trenger hjelp med å takle min angst, jeg har det ikke bra. De har ihvertfall hjulpet på rarheten min, som sykepleieren kalte angst. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.