Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har begynt på Lamictal og er helt i begynnelsen av oppstart. (50mg etter en mnd).

Jeg fikk veldig kløe og et utslett i ørene som ikke vil gi seg. Jeg får små hvite skjell på utslettet ofte. Men klør det av bare.

I kveld har jeg vært i feberform (ikke målt feberen ende) og ansiktet er varmt og rødt samt kvalme og svette.

Er dette noe jeg skal ta alvorlig?

Neste time hos fastlege for oppfølging av opptrapping er 11 august.

Anonymkode: a5ce1...a37

Skrevet

jepp da skal du ringe lege er derfor de trapper opp så sakte. så får du utslett skal du ringe lege.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

I kveld har jeg vært i feberform (ikke målt feberen ende) og ansiktet er varmt og rødt samt kvalme og svette.

Jeg mener du bør dra til legevakten. Når du nevner dette i tillegg til hissig utslett. Dette kan være veldig alvorlig.

Anonymkode: 3e9c5...a61

Skrevet

Så 11 august blir for lang tid å vente? Er snakk om to dager bare.....

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er vanskelig på nett fordi det er umulig for meg å finne ut om det kan ha annen årsak enn Lamictal. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Du må ta dette med en lege som kan se/undersøke deg i RL.

Skrevet
3 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Dette er vanskelig på nett fordi det er umulig for meg å finne ut om det kan ha annen årsak enn Lamictal. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Du må ta dette med en lege som kan se/undersøke deg i RL.

Takk for svar. 

Å følge legens råd er det eneste kloke å gjøre.. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...