AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 Hei Jeg har begynt på Lamictal og er helt i begynnelsen av oppstart. (50mg etter en mnd). Jeg fikk veldig kløe og et utslett i ørene som ikke vil gi seg. Jeg får små hvite skjell på utslettet ofte. Men klør det av bare. I kveld har jeg vært i feberform (ikke målt feberen ende) og ansiktet er varmt og rødt samt kvalme og svette. Er dette noe jeg skal ta alvorlig? Neste time hos fastlege for oppfølging av opptrapping er 11 august. Anonymkode: a5ce1...a37 0 Siter
kitcat Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 jepp da skal du ringe lege er derfor de trapper opp så sakte. så får du utslett skal du ringe lege. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 2 hours ago, AnonymBruker said: I kveld har jeg vært i feberform (ikke målt feberen ende) og ansiktet er varmt og rødt samt kvalme og svette. Jeg mener du bør dra til legevakten. Når du nevner dette i tillegg til hissig utslett. Dette kan være veldig alvorlig. Anonymkode: 3e9c5...a61 0 Siter
Poet Skrevet 8. august 2016 Skrevet 8. august 2016 Så 11 august blir for lang tid å vente? Er snakk om to dager bare..... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. august 2016 Skrevet 8. august 2016 Dette er vanskelig på nett fordi det er umulig for meg å finne ut om det kan ha annen årsak enn Lamictal. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Du må ta dette med en lege som kan se/undersøke deg i RL. 0 Siter
Poet Skrevet 8. august 2016 Skrevet 8. august 2016 3 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Dette er vanskelig på nett fordi det er umulig for meg å finne ut om det kan ha annen årsak enn Lamictal. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Du må ta dette med en lege som kan se/undersøke deg i RL. Takk for svar. Å følge legens råd er det eneste kloke å gjøre.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.