Gå til innhold

Nhd, lamotrigin, feber, m.m.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt lamictal sidan begynnelsen av juni. Trappa opp langsomt med 25 mg. i gangen, til for tre dager siden. Da  gikk jeg fra 100 mg til 200 mg.

Første og andre dag på 200 mg. var jeg litt svimmel og veldig trett og energiløs. Tredje dag hadde jeg litt vondt i kroppen i tillegg,  og på kvelden fikk jeg mer vondt i kroppen, mesy skuldre og nakke. Ikke veldig vondt da, pluss frostanfall. Svak hodepine eller  mer en slags tyngdefølelse i hodet. I dag samme symptom som nemt, samt temperatur på 38 grader c. Har ikke forkjøsesymptom eller halsbåndet.  Hatt en litt vondt køyre eller lignende på tunga siste dager, ikke utslett ellers.

I tillegg til Lamictal bruker jeg venlafaxin og mirtazapin. Kan mirtazapin ved sin histaminantagonistisk er effekt kamuflere tilstander som ellers ville ha gitt utslett?

Har lest man skal kontakte lege ved feber eller influensalignende symptom på Lamictal

Hva skal legen gjøre. ?  Skal man bare slutte eller redusere medisin?  Ta blodprøver? Usikker på om han vet det. Han har ikke informert meg om dette, men mulig han regna med at jeg allerede visste, noe som jo stemte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...